کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چرا الجزایر هواپیماهای روسی خریداری می کند؟


کد خبر : ۶۴۱۶۴چهارشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶:۰۱۷۲۰ بازدید

الجزایر با خرید حدود دو میلیارد دلار جنگنده از روسیه موافقت کرد.

الجزایر با خرید حدود دو میلیارد دلار جنگنده از روسیه موافقت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، الجزایر موافقت کرد تا بیش از دو میلیارد دلاز از روسیه جنگنده به اضافه تجهیزات و سلاح های اضافی خریداری کند.

وبلاگ الجزایری MenaDefense با اشاره به منابعی در وزارت دفاع الجزایر گفت: چنین قراردادی در نمایشگاه هوایی MAKS-2019 منعقد شد.

به گفته این منبع، الجزایر 16 جنگنده سنگین چند منظوره سوخو-30 و 14 میگ-29 جدید خریداری می کند. میگ های جدید قرار است تا جایگزین میگ-29 های منسوخ شده تولید شوروی شوند، که بلاروس و اوکراین در اوایل دهه 2000 به الجزایر تحویل دادند.

ویکتور پریادکا، مدیر عامل فناوری هواپیمایی Avintel، به اسپوتنیک گفت: "مدتهاست که مشخص شده است که جنگنده سوخو-27 یکی از بهترین جنگنده های دنیا تا پیش از ظهور هواپیماهای نسل 5 است. سوخو-27 اثر مثبتی در سوریه نشان داد. چند منظوره است. اولین مورد کسب برتری در هوا است که در مقایسه با همتای آمریکایی خود F-15 نمایان شد. علاوه بر این، قابلیت حمل بمب و همچنین سلاح های دقیق را دارد. بنابراین این هواپیما همانند یک بمب افکن متوسط​​ و جنگنده نقش ایفا می کند. فکر می کنم که الجزایر با مقایسه این موارد و همچنین تولید، کیفیت مناسب و قیمت این هواپیمای خاص را برای حل مشکلات خود انتخاب کرده است."



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها