کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در پایان معاملات امروز بازار سهام


کد خبر : ۶۴۰۴یکشنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸:۴۷۱۹۳۹ بازدید

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش 338 واحدی به نیمه 73 هزار واحد کاهش یافت که فولاد مبارکه اصفهان و هلدینگ تاپیکو بیشترین تأثیر منفی را داشتند.

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز 340 واحد کاهش یافت و به رقم 73 هزار و 529 واحد رسید، همچنین بیش از 615 میلیون برگ سهام به ارزش 205 میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش روز بازار هم با روندی کاهشی به 333 هزار و 300 میلیارد تومان نزدیک شد.

در جریان معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران فولاد مبارکه اصفهان، هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تأمین، معدنی و صنعتی گل گهر، ملی صنایع مس ایران، سایپا، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی بیشترین تأثیر منفی را داشتند. در مجموع معاملات امروز تمام شاخص‌ منتخب با روندی نزولی  به وضعیت قرمز در آمدند.

در فرابورس شاخص بدون تغییر خاصی در رقم 805 واحد ماندنی شد که در این بازار هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، کویر تایر و فولاد ارفع بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی جم و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا بیشترین تأثیر منفی را داشتند.

همچنین اوراق تسهیلات خرید مسکن در این بازار با روندی کاهشی به محدوده 91 تا 96 هزار تومان رسید که پیش از این هر ورقه اوراق نزدیک به 100 هزار تومان هم معامله شد.

افزایش قیمت اوراق تسهیلات خرید مسکن در فرابورس ایران واکنش نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در پی داشته و در این مورد به مدیران فرابورس تذکر جدی داده‌اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها