کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش اولین خودرو لیموزین ساخت روسیه


کد خبر : ۶۳۹۸۷سه شنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳:۲۸۱۱۴۳۹ بازدید

با افتتاح اولین نمایندگی محصولات آروس (Aurus) در مسکو، فروش اولین لیموزین ساخت روسیه پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی آغاز شد.
فروش اولین خودرو لیموزین ساخت روسیه فروش اولین خودرو لیموزین ساخت روسیه

با افتتاح اولین نمایندگی محصولات آروس (Aurus) در مسکو، فروش اولین لیموزین ساخت روسیه پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی آغاز شد.

آروس هفت سال پیش با دستور ولادیمیر پوتین و سرمایه‌گذاری ۱۸۹ میلیون دلاری دولت روسیه کار خود را آغاز کرد. رییس جمهوری روسیه معتقد بود که ماشین‌های تشریفات دولت باید ساخت روسیه باشد. لیموزین این شرکت سال گذشته رونمایی شد و برای اولین بار در مراسم تحلیف آقای پوتین استفاده شد.

آروس حالا برای ماشین‌های خود از مشتریان غیردولتی هم سفارش می‌گیرد. قیمت ماشین ۲۷۴ هزار دلار است و مدیران آروس معتقدند علاوه بر دولت‌ها، این ماشین بین بازرگانان و ثروتمندان طرفداران زیادی خواهد داشت.

آروس سنات با حدود شش متر طول از نظر ظاهری شباهت زیادی به رولزرویس فانتوم دارد، اما طولش کمتر و ارتفاعش کمی بیشتر است. موتور ماشین با همکاری شرکت پورشه ساخته شده و ۵۹۰ اسب بخار قدرت دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ ماشین زیر شش ثانیه است و نیروی موتور به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

lxqd2ejhl34y98bgkcah.jpg

ارائه محصولات آروس به روسیه محدود نمی‌شود و این شرکت امیدوار است ماشین‌هایش را در آفریقا، خاورمیانه، چین و در نهایت اروپا هم عرضه کند. وزیر صنعت و تجارت روسیه در مراسم افتتاح نمایندگی آروس گفت که قرار است تا سال ۲۰۲۱ فروشگاه مشابهی در چین افتتاح شود.

به جز مدل سدان، آروس در حال ساخت یک مینی‌ون و یک شاسی‌بلند لوکس است که تابستان آینده رونمایی خواهد شد.

آروس با تولید ۱۵۰ دستگاه در سال کار خود را آغاز می‌کند، اما برنامه شرکت این است که با راه‌اندازی کارخانه‌ای بزرگتر، ظرفیت تولید را تا چند سال آینده تا ده هزار دستگاه افزایش دهد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها