کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خریداران و فروشندگان مسکن رغبتی برای معامله ندارند


کد خبر : ۶۳۸۹۱یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷:۵۳۳۵۲۵ بازدید

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط رکودی میزان تولید مسکن کاهش یافته و خریداران و فروشندگان رغبتی برای معامله ندارند.

مجید کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به شرایط بازار مسکن در ماه های آتی، گفت: امروز میزان معاملات مسکن به پایین ترین حد خود رسیده و طبق آمارها خرید و فروش نسبت به سال های گذشته بیش از 70 درصد کاهش یافته است.

قیمت مسکن با کاهش نرخ خرید و فروش پایین می آید

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کاهش معاملات مسکن نتایج و پیامدهای مثبت و منفی را به دنبال داشته است، به طوری که با کاهش نرخ خرید و فروش مسکن، عملا تقاضا کاهش یافته و به تبع آن قیمت ها نیز پایین آمده است.

وی گفت: در بحث پیامدهای منفی نیز می توان گفت که با کاهش معاملات مسکن، سازندگان در این شرایط انگیزه ای برای تولید مساکن جدید ندارند، زیرا بازار امروز در وضعیت رکودی قرار دارد.

خریداران و فروشندگان رغبتی برای معامله ندارند

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: در شرایط رکودی میزان تولید مسکن کاهش یافته و خریداران و فروشندگان رغبتی برای معامله ندارند، این مسئله در دهه گذشته یک بار رخ داد و پس از طی چند سال، بازار بار دیگر رونق گرفت.

قیمت مسکن باید بیش از پیش روند کاهشی داشته باشد

وی تصریح کرد: امروز زمانی است که قیمت مسکن باید بیش از پیش روند کاهشی داشته باشد، البته در ماه های اخیر قیمت ها پایین آمده، اما انتظار است که نرخ بازار مسکن باز هم در مسیر نزول قرار گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: امیدوارم با کاهش قیمت مسکن، بازار در سال آینده بار دیگر رونق گرفته و خرید و فروش ها افزایش یابد؛ البته در این مسیر دولت باید در راستای تولید گسترده مسکن جهت تعال بخشی بازار اقدام کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها