کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای طلا امروز جمعه در بازارهای جهانی


کد خبر : ۶۳۸۱۸جمعه، ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳:۰۸۱۳۸۱ بازدید

قیمت طلا در معاملات امروز کاهش یافت، اما به علت نگرانی‌ها در مورد رکود رشد اقتصادی و امید به کاهش نرخ بهره بانکی از سوی بانک ...

قیمت طلا در معاملات امروز کاهش یافت، اما به علت نگرانی‌ها در مورد رکود رشد اقتصادی و امید به کاهش نرخ بهره بانکی از سوی بانک مرکزی آمریکا، در مسیر ثبت بیشترین افزایش ماهانه در 3 سال گذشته قرار دارد.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 1.70 دلار کاهش 1525.93 دلار فروخته شد. این فلز گران بها در مسیر ثبت افزایش ماهانه بیش از 8 درصدی قرار دارد که بیشترین میزان از ژوئن 2016 به شمار می رود.

واندانا بهارتی، تحلیلگر بازار در این رابطه گفت: «این افزایش تنها یک افزایش فنی است. مردم واقعا طلا را به عنوان منبع امن سرمایه گذاری در نظر می گیرند... و از هر کاهش قیمتی به عنوان فرصت خرید استفاده می کنند.»

طلا در ساعات اولیه معاملات امروز 0.4 درصد کاهش یافت. این فلز گران بها روز گذشته به علت تحولات مثبت در مورد مذاکرات تجاری آمریکا و چین، یک درصد کاهش ارزش را ثبت کرده بود.

کیل رودا، تحلیلگر بازار گفت: «قیمت طلا همچنان بالاست زیرا ریسک در جنگ تجاری تغییری نکرده است و چشم انداز اقتصاد جهانی خیلی تغییری نکرده است.»

96 درصد تاجران انتظار دارند که بانک مرکزی آمریکا ماه آینده 0.25 درصد نرخ بهره بانکی در این کشور را کاهش دهند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها