کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازگشت امید به بازار آهن


کد خبر : ۶۳۷۸۵پنجشنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲:۲۲۴۲۶۵ بازدید

مدیرعامل فولاد مبارکه اذعان داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های به‌ عمل‌ آمده و همکاری خوب مسئولین کشور به‌ زودی مشکل تأمین سنگ‌آهن ...

مدیرعامل فولاد مبارکه اذعان داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های به‌ عمل‌ آمده و همکاری خوب مسئولین کشور به‌ زودی مشکل تأمین سنگ‌آهن فولادسازان کشور نیز مرتفع خواهد شد. وی هم چنین بیان داشت که برای اهمیت توسعه تولید محصولات ویژه در شرکت، تیم‌های تحقیقاتی می بایست برای گسترش تولید محصولات خاص برنامه‌های مدونی داشته باشند و با همکاری واحدهای تولیدکننده شرایطی فراهم کنند تا هرگاه نیاز باشد، محصولات جدید را به هر میزان که سفارش داشته باشیم، تولید کنند و توانمندی تولید پایدار در شرکت همچنان با قوت و صلابت ادامه داشته باشد.

عظیمیان در ادامه افزود: یک واحد پایلوت برای تولید برخی محصولات جدید در نواحی خاص در شرایط فعلی بسیار با اهمیت است. همان‌گونه که این واحد پایلوت در ناحیه آهن‌سازی شرکت وجود دارد، باید با مطالعه طرح و بررسی‌های دقیق به سمتی حرکت کنیم که در واحدهای پایلوتِ کوچک‌تر از خطوط اصلی، ابتدا محصولات جدید تولید شود تا بتوان با صرف کمترین هزینه در مواد اولیه، نیروی انسانی و وقت، به اطلاعات عدم و نفع تولید محصول جدید دست یافت. موضوع دیگر نگران کننده تأمین سنگ‌آهن و میزان موجودی کنسانتره، گندله و آهن اسفنجی شرکت می باشد که مهندس عظیمیان در این خصوص اذعان داشتند که: خوشبختانه با پیگیری‌های به‌ عمل‌ آمده و همکاری خوب مسئولین کشور ان‌شاءالله به‌ زودی مشکل تأمین سنگ‌آهن فولادسازان کشور نیز مرتفع خواهد شد.

در دوره جنگ اقتصادی همه مسئولان می بایست به دور از نگاه منطقه ای به فکر افزایش توان اقتصادی و گسترش رونق تولید در کشور بوده و اما نباید فراموش کنند که این دستاورد بزرگ صنعتی کشور که درست در زمان جنگ و با اولویت دست‌یابی به تولید ورق و رهایی از وابستگی به واردات ساخته شده است، سرمایه ملی است؛ از این‌ رو همه مردم و مسئولان باید به‌ دور از هرگونه نگاه منطقه‌ای و قومی از دل‌ و جان برای حفظ و ارتقای آن همت کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها