کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تهدید ترامپ؛ روی شراب فرانسه مالیات می‌بندیم


کد خبر : ۶۳۷۰۸شنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶:۴۲۱۴۰۶ بازدید

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا پیش از سفر به فرانسه برای شرکت در نشست سران هفت کشور صنعتی، تهدید کرد در صورت گرفتن مالیات ...

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا پیش از سفر به فرانسه برای شرکت در نشست سران هفت کشور صنعتی، تهدید کرد در صورت گرفتن مالیات از شرکت‌های فناوری آمریکا، عوارض بر واردات شراب فرانسوی را افزایش خواهد داد.

آقای ترامپ با انتقاد مجدد از این طرح دولت امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه تهدید کرد که صنعت شراب‌سازی فرانسه را هدف قرار خواهد داد.

آقای ترامپ پیش از سفر به فرانسه برای شرکت در نشست گروه هفت به خبرنگاران گفت که او "هوادار" شرکت‌های فناوری نیست اما افزود این شرکت‌ها، شرکت‌های آمریکایی هستند و او نمی‌خواهد فرانسه روی آنها مالیات ببندد.

آقای ترامپ گفت ممکن است در واکنش به این اقدام فرانسه، تعرفه شراب وارداتی از فرانسه را افزایش دهد. رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: "آنها (فرانسوی‌ها) قبلا چنین چیزی را ندیده‌اند.

او پیشتر گفته بود شراب آمریکا "بهتر" از شراب فرانسه است.

فرانسه اخیرا مالیات جدیدی وضع کرده که مطابق آن شرکت‌های بزرگ فناوری دیجیتال که درآمدی بالاتر از ۷۵۰ میلیون یورو دارند، باید معادل ۳ درصد از عایدی فعالیت‌های خود را در فرانسه مالیات دهند.

شرکت‌هایی مانند گوگل، فیسبوک و آمازون شامل مالیات جدید در فرانسه خواهند شد.

آقای ترامپ پیشتر از سیاست مالیاتی فرانسه در قبال این شرکت‌ها انتقاد کرده و گفته بود آمریکا با اقدامات متقابل جدی، به "حماقت مکرون" پاسخ خواهد داد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها