کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ارائه وام ارزان به دانشجویان


کد خبر : ۶۳۶۹۵یکشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳:۴۰۲۰۸۰ بازدید

مدیر شعب مناطق شرق تهران تاکید کرد: یکی از مهمترین موضوعات تفاهم‌نامه امسال با دانشگاه پیام نور بحث ارائه تسهیلات دانشجویی است که ...

مدیر شعب مناطق شرق تهران تاکید کرد: یکی از مهمترین موضوعات تفاهم‌نامه امسال با دانشگاه پیام نور بحث ارائه تسهیلات دانشجویی است که کارمزد این تسهیلات کمتر از وام ازدواج و حدود 2.8 درصد خواهد بود.

عبدالرضا شریعتی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بانک صادرات و دانشگاه پیام نور با بیان اینکه همکاری‌های بانک صادرات با دانشگاه پیام نور از سال 93 آغاز شده و هر ساله تعمیق می‌یابد گفت: این تفاهم‌نامه‌ها شرایط مناسبی برای هر دو طرف ایجاد کره است.

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه همواره در قالب تفاهم‌نامه‌های یک ساله بوده است گفت: از این پس به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه‌ای دو ساله هستیم و این موضوع در تفاهم‌نامه‌های امسال دیده شده است.

مدیر شعب مناطق شرق تهران تاکید کرد: یکی از مهمترین موضوعات تفاهم‌نامه امسال با دانشگاه پیام نور بحث ارائه تسهیلات دانشجویی است که کارمزد این تسهیلات کمتر از وام ازدواج و حدود 2.8 درصد خواهد بود. این تسهیلات به دانشجویان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا بر اساس طول دوره تحصیل و متناسب با شهریه هر مقطع پرداخت می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها