کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازداشت 2 نماینده مجلس به اتهام اخلال در بازار خودرو؟


کد خبر : ۶۳۶۴۳پنجشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰:۲۴۷۲۵۶ بازدید

خبری مبنی بر بازداشت دو نماینده مجلس به اتهام معاونت در اخلال بازار خودرو در فضای مجازی منتشر شده است.

براساس آنچه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، فریدون احمدی و  محمد عزیزی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به اتهام معاونت در اخلال بازار خودرو بازداشت و به زندان اوین منتقل شده‌اند.

به گزارش ایران جیب از آفتاب‌نیوز؛ براساس گزارش‌ها، گفته شده که برای هر کدام از آنها وثیقه ۱ میلیاردی در نظر گرفته شده است.

این خبر هنوز از سوی مقامات قضایی و مجلس شورای اسلامی تائید و یا تکذیب نشده است.

اخیرا نیز مدیرعامل ایران‌خودرو برکنار و بازداشت شده است. برخی دیگر از مدیران ارشد شرکت‌های خودرویی نیز بازداشت شد‌ه‌اند.

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه دراین‌باره گفته است: مدیرعامل سابق ایران خودرو بر اساس گزارش‌هایی که ضابطان قضایی داده بودند تحت تعقیب قرار گرفت و اقدامات اولیه برای بازداشت او انجام شد.

اسماعیلی درخصوص تخلفات خودروسازان نیز گفت: در صورت بررسی‌، اگر مواجه با وقوع اعمال مجرمانه در زمینه خودروسازی شویم بخصوص آنجایی که جمع زیادی از شهروندان ما از اعمال مجرمانه متضرر می‌شوند و به نوعی به حقوق عمومی جامعه باز می‌گردد بدون هیچ‌گونه اغماضی با نهایت توان و در اسرع وقت اقدامات وظایف قضایی خود را انجام می‌دهیم.

وی افزود: علاوه بر این رئیس قوه قضائیه این دستور را به رئیس سازمان بازرسی کل کشور دادند تا به لحاظ نقش و جایگاه نظارتی که این سازمان دارد به این موضوع هم ورود پیدا کند و انشاالله بعد از ارائه گزارش سازمان بازرسی، اگر لازم شد قوه قضائیه به این موضوع ورود پیدا می‌کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها