کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نظام بانکی در شان مردم ایران نیست


کد خبر : ۶۳۵۴۳دوشنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹:۴۹۴۸۸ بازدید

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در جمهوری اسلامی نظام بانکی در شان مردم ایران و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در جمهوری اسلامی نظام بانکی در شان مردم ایران و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد،حسن حسینی در مراسم تجلیل از برگزیدگان پنجمین دوره جشنواره تولید ملی و رسانه خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی که در شهرک صنعتی توس مشهد برگزار شد گفت: توقع از اصحاب رسانه این است که در کنار پوشش اخبار، به تولید خبرهای تاثیرگذار در خصوص نقایص و کمبودها و مشکلات حوزه صنعت نیز همت گمارند.

حسن حسینی با اشاره به دو مشکل بزرگ بخش تولید در کشور افزود: در جمهوری اسلامی نظام بانکی در شان مردم ایران و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست مثلا در دانمارک که کشوری غیرمسلمان است وام ۱۰ ساله مسکن با نرخ بهره منفی داده می شود اما در کشور مسلمان ما وام ۳۰ ساله مسکن با نیم درصد بهره به متقاضیان پرداخت می شود.

وی دیوان سالاری و بوروکراسی کشنده اداری را از دیگر مشکلات بخش صنعت در کشور دانست و ادامه داد: آنچنان این دو حوزه به تولیدکنندگان فشار روانی وارد می کنند که از سرمایه گذاری خود پشیمان می شوند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از اصحاب رسانه خواست نسبت به نظام بانکی مشکل دار و دیوان سالاری در کشور خبرهای مناسب تولید و نشر دهند تا بتوان این نقیصه ها را برطرف کرد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها