کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدول رهن کامل‌های بازار اجاره مسکن شهر تهران


کد خبر : ۶۳۲۶۴شنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹:۳۴۳۴۹۸ بازدید

آپارتمان‌هایی که در روزهای میانی تابستان با شرایط رهن کامل به بازار اجاره مسکن عرضه شده‌اند عمدتا واحدهای مسکونی بزرگ‌متراژ بیش ...

آپارتمان‌هایی که در روزهای میانی تابستان با شرایط رهن کامل به بازار اجاره مسکن عرضه شده‌اند عمدتا واحدهای مسکونی بزرگ‌متراژ بیش از ۱۰۰ مترمربع هستند.

به گزارش ایران جیب از دنیای‌اقتصاد، اگرچه پراکندگی واحدهای عرضه شده به بازار اجاره مسکن با شرایط رهن کامل تقریبا در تمام محله‌های شهر تهران و در میان انواع آپارتمان‌ها با مساحت‌های مختلف اعم از ریزمتراژ، میان‌متراژ و بزرگ‌متراژ مشاهده می‌شود اما عمده واحدهای مسکونی که این روزها در بازار اجاره با شرایط رهن کامل به متقاضیان عرضه شده است آپارتمان‌هایی است که اولا متراژ آنها بیش از ۱۰۰ مترمربع است و ثانیا این واحدها عمدتا در ۵ منطقه اول شهر تهران (مناطق یک تا ۵) واقع شده‌اند.

با این حال در سایر محلات شهر تهران نیز واحدهای مسکونی با شرایط رهن کامل در بازار اجاره مسکن موجود است؛ درحالی‌که این روزها فعالان بازار مسکن انتظار کاهش التهاب در بازار اجاره در شکل تعدیل نرخ‌های غیرمتعارف اجاره‌بهای مسکن را مطرح می‌کنند در میان فایل‌هایی که با شرایط رهن کامل به بازار اجاره معرفی شده‌اند سه دسته فایل اعم از فایل‌های با اجاره‌بهای مناسب، اجاره‌بهای متعارف و اجاره‌بهای نامتعارف دیده می‌شود؛با این حال انتظار می‌رود در روزهای آینده و همزمان با نزدیک شدن به آخرین روزهای ماه تابستان از تعداد فایل‌های اجاره با شرایط نامتعارف قیمتی کاسته شود. تحقیقات میدانی «دنیای‌اقتصاد» از بازار اجاره نشان می‌دهد، بخش قابل‌توجهی از فایل‌های اجاره مسکن نوساز با شرایط رهن کامل واحدهایی هستند که سازندگان در شرایط فعلی بازار یا موفق به فروش واحد نشده‌اند یا به‌دلیل چشم‌انداز نامعلوم نوسانات احتمالی هزینه‌های ساخت‌وساز فعلا از فروش آنها صرف‌نظر کرده‌اند. علاوه‌بر واحدهای نوساز، بخش قابل‌توجهی از واحدهای یک تا سه ساله کلیدنخورده را نیز می‌توان در این ردیف قرار داد.

3wipcb3dg0p6tp4zmb.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها