کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

احتمال ممنوعیت شاخه فروشی میلگرد


کد خبر : ۶۳۱۶۴سه شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱:۴۹۸۰۲۷ بازدید

هشدارهای پی در پی در رابطه با عدم سبک فروشی و شاخه فروشی میلگرد آجدار را در این برهه حساس زمانی به کرات شنیده ایم چراکه عدم توجه ...
احتمال ممنوعیت شاخه فروشی میلگرداحتمال ممنوعیت شاخه فروشی میلگرد

آهن پرایس- هشدارهای پی در پی در رابطه با عدم سبک فروشی و شاخه فروشی میلگرد آجدار را در این برهه حساس زمانی به کرات شنیده ایم چراکه عدم توجه به استفاده از این نوع محصول ممکن است به فاجعه ای بزرگ ختم شود. منشاء استقبال از خرید میلگرد آجدار سبک وزنی که طبیعتا غیر استاندارد هم می باشد استقبال متقاضیان خرید و متاسفانه سهل‌انگاری مصرف کننده نهایی در این رابطه می باشد.

یکی از راه هایی که تولید کنندگان را به سمت اصلاح وزن محصولات رهنمون می کند عدم شاخه فروشی در شاخه های انتهایی توزیع و در سمت آهن فروشان می باشد و هشدار های مکرر قطعا  می تواند ریشه شاخه فروشی این کالا را  در کشور خشک کند. برای مثال زمانی که مهندس پروژه بر اساس جدول استاندارد محاسباتی خود مصرف میلگرد آجدار سایز ۱۶ را تجویز میکند، منظور وی استفاده از میلگرد آجدار با وزن استاندارد می باشد. تصور اینکه عوامل فروش یا مجری ساخت با خیانت به این محاسبات، موجبات مصرف میلگرد آجدار سبک وزن را در این سازه ها فراهم می‌نماید واقعا وحشتناک و عواقب آن در مواقع زلزله چه بسا جبران ناپذیر خواهد بود .

از این رو آهن پرایس نیز در تحلیل اخبار بازار آهن، اشاره به این موضوع را امر مهمی در پروژه های ساختمانی دانسته است چرا که غفلت از آن، بازی با جان جماعتی بی گناه است  که به وجدان سازنده و مهندس ساخت اعتماد نمودند. از این رو در خرید آهن آلات می بایست بیش از پیش جانب احتیاط را رعایت نمود.

در حوزه ی فروش آهن توزیع کنندگان می بایست در کنار کسب درآمد به وجدان کاری نیز توجه کنند تا دست سودجویان و سوداگران از این بازار کوتاه گردد. البته وسوسه خرید و فروش در قیمت آهن آلات که در کف قرار گرفته اند قطعا جمع کثیری را فریب می دهد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها