کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پایان عصر سامسونگ در بازار موبایل؟


کد خبر : ۶۲۷۲شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۵:۳۲۴۷۷۵ بازدید

پیش‌بینی می‌شود میزان فروش تلفن‌های همراه سامسونگ در سال آینده نسبت به امسال کاهش داشته باشد و از 31درصد سهم فروش بازار به 25 درصد برسد. آژانس اعتبارسنجی ...

پیش‌بینی می‌شود میزان فروش تلفن‌های همراه سامسونگ در سال آینده نسبت به امسال کاهش داشته باشد و از 31درصد سهم فروش بازار به 25 درصد برسد. آژانس اعتبارسنجی فیچ میزان فروش سال آینده سامسونگ را 25 درصد از بازار برآورد کرده است. این در حالی است که سال گذشته سامسونگ سهم 31درصدی از فروش اسمارت‌فون‌های بازار را از آن خود کرده بود.

بر اساس گزارش سی نت، نیتین سانی، مدیرعامل موسسه فیچ که از معتبرترین آژانس‌های اعتبار سنجی در ایالات متحده آمریکا است، این افت میزان فروش را برای سامسونگ پیش‌بینی کرده است.

اخبار بد برای سامسونگ تنها به این پیش‌بینی خلاصه نمی‌شود؛ بلکه مارک نیومن، تحلیلگر موسسه برتنشتاین نیز در یک یادداشت در وال استریت ژورنال نوشته است: سامسونگ باید خود را برای یک مشکل بزرگ در دنیای فروش (فروش اسمارت‌فون) آماده کند. سامسونگ به یک تغییر قابل ملاحظه در استراتژی تلفن‌های هوشمند نیازمند است. او همچنین در بخشی از یادداشت خود سرمایه‌گذاران و سهامداران سامسونگ را دعوت به واکنشی در برابر این موضوع می‌کند، پیش از اینکه خیلی دیر شود.

کاهش فروش غول الکترونیک کره‌ای در دو بازار مهم چین و هند هم می‌تواند تاییدکننده این موضوع باشد. سامسونگ قبلا بهترین تولیدکننده تلفن‌همراه در این دو کشور بوده است اما فروش خود را در سه ماه دوم 2014 به شدت از دست داده است. 

بخش تحقیقات شرکت canalys هم اعلام کرده است: چین موجب عقب راندن این غول کره‌ای شده است. از سه ماه چهارم سال 2011 این اولین بار است که سامسونگ به رتبه دوم فروش در چین سقوط می‌کند و شرکت چینی شیائومی (xiaomi) جایگاه اول را از آن خود کرده است.

سامسونگ امید دارد تا با ارائه محصولات جدید و شاخص به بازار برگردد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها