کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ترخیص 6653 خودرو وارداتی براساس مصوبه دولت


کد خبر : ۶۲۵۸۹شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸:۲۴۶۷۸۹ بازدید

معاون امور گمرکی گمرک از ترخیص 6653 خودرو وارداتی براساس مصوبه هیات وزیران خبر داد و گفت: تاکنون برای 340 دستگاه از خودروهای اظهار شده ...
ترخیص 6653 خودرو وارداتی براساس مصوبه دولتترخیص 6653 خودرو وارداتی براساس مصوبه دولت

معاون امور گمرکی گمرک از ترخیص 6653 خودرو وارداتی براساس مصوبه هیات وزیران خبر داد و گفت: تاکنون برای 340 دستگاه از خودروهای اظهار شده صدور پروانه انجام نشده است.

مهرداد جمال ارونقی با اشاره به آخرین آمار ترخیص خودرو از گمرک اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیأت وزیران مبنی بر ورود خودروی خارجی از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ تا تاریخ ۹۸/۰۴/۱۶ در این مدت ۶۶۵۳ دستگاه خودروی وارداتی از گمرک ترخیص شده است.

معاون امور گمرکی گمرک افزود: تاکنون ۳۴۰ دستگاه از خودروهای اظهار شده منجر به صدور پروانه نشده و به دلایلی نتوانسته اند مجوزهای لازم را برای ترخیص اخذ کنند.

 ۱۰۴۸ خودرو در گمرک ماند

 وی به یکی از دلایل عدم ترخیص خودروهای اشاره کرد و گفت: ادامه داد: علاوه بر آمار فوق بالغ بر ۱۰۴۸ دستگاه خودرو نیز با وجود آنکه اظهارشده و پروانه گمرکی دریافت کرده اند امکان خروج آنها فراهم نیست؛ به دلیل آنکه در مهلت یاد شده نتوانستند از گمرک خارج شوند.

ارونقی ادامه داد: برای این خودروها قرار شد پیش نویسی از سوی دستگاه های مربوطه مبنی بر تمدید مهلت زمانی تهیه و به تصویب هیات وزیران برسد تا این مانع برطرف شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

سایت شب

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
سایت شب