کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نظارت کافی بانک مرکزی بر شبکه بانکی


کد خبر : ۶۲۵۲۰سه شنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸:۵۴۳۲۳۲ بازدید

رئیس کل بانک مرکزی گفت:‌ خوشبختانه به سمت بهبود در حرکت هستیم و شرایط بانک ها باثبات تر شده است و بانک مرکزی نیز نظارت و ...

رئیس کل بانک مرکزی گفت:‌ خوشبختانه به سمت بهبود در حرکت هستیم و شرایط بانک ها باثبات تر شده است و بانک مرکزی نیز نظارت و کنترل لازم را بر این نهادهای پولی اعمال می‌کند.

به گزارش ایران جیب به نقل از بانک مرکزی، عبدالناصر همتی در حاشیه شورای گفتگو و شورای هماهنگی بانکهای استان اصفهان با اشاره به موضوع تخلف کسانی که در بازگشت ارز حاصل از صادرات کوتاهی کرده اند، گفت: افرادی که ارز ناشی از صادرات را هنوز به کشور بازنگردانده‌اند،‌ مرتکب تخلف شده‌اند و قطعاً طبق قوانین، با آنها برخورد می‌شود و در این باره تعدادی از صادرکنندگان متخلف را به قوه قضائیه معرفی کرده‌ایم. به عبارت دیگر این افراد کسانی هستند که متأسفانه از آنها نشان و آدرس دقیقی در دست نیست و این نکته نشان‌دهنده آن است که آنها از کارت های یک بار مصرف یا روش های مشابه آن استفاده کردند؛ لذا قوه قضائیه و بازپرس پیگیر این موارد هستند.

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه این بانک تلاش می کند مقررات در شبکه بانکی اجرا شود تصریح کرد: باید این نکته را نیز مدنظر داشت که بانک ها در عملیات و فعالیت های خود نیز با مشکلاتی روبه رو هستند و شرایط آنها نیز پیچیدگی خاص خود را دارد، که از جمله این موارد می‌توان به ناترازی برخی بانک ها، تسهیلات تکلیفی و غیره اشاره کرد.

رئیس شورای پول و اعتبار ضمن اشاره به جلسات امروز خود در استان اصفهان گفت: تصمیمات مهمی برای مهم‌ترین قطب صنعتی کشور یعنی استان اصفهان اتخاذ شده است و در مورد موضوعاتی نظیر کمبود منابع مالی مترو، تسهیلات کشاورزی، اشتغال زایی روستایی، مباحث ارزی و رفع مشکلات صادرکنندگان بحث و تبادل نظر شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها