کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دانستنی هایی درباره تبلیغ در گوگل


کد خبر : ۶۲۵۱۷سه شنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷:۳۶۸۴۹ بازدید

در یک زبان ساده می توان تبلیغات در گوگل را اینگونه تعریف کرد که یک استراتژی منحصر به فرد بازاریابی است که وب سایت جهانی گوگل در اختیار صاحبان ...

دانستنی هایی درباره تبلیغ در گوگل

تمامی آنچه را که قرار است درباره تبلیغ در گوگل بدانید

ادوردز 20 : در یک زبان ساده می توان تبلیغات در گوگل را اینگونه تعریف کرد که یک استراتژی منحصر به فرد بازاریابی است که وب سایت جهانی گوگل در اختیار صاحبان کسب و کارهای مختلف قرار می دهد. با یک مثال کوچک این مطلب را برایتان شفاف سازی می کنیم و امیدواریم که درک مناسبی از این موضوع پیدا کنید. فرض کنید به تازگی یک مغازه موبایل فروشی را راه اندازی کرده اید. برای اینکه بخواهید افراد بیشتری انواع مدل های متنوع از اجناستان را مشاهده کنند می توانید به گوگل مقداری پول دهید و در ازای آن از سرویس تبلیغات گوگل استفاده کنید. با این کار به راحتی می توانید محصولاتتان را بر روی سایت خود در گوگل گذاشته و اجازه دهید افراد بیشتری آن ها را مشاهده کنند. به واقع شبکه جهانی گوگل از شما بابت تبلیغ هزینه ای دریافت نمی کند. بلکه با هر بار کلیک خوردن و اینکه کسی وارد سایتتان شود مبلغی را پرداخت می کنید.

تبلیغ در گوگل چیست؟

دانستنی هایی درباره تبلیغ در گوگل

به طور کلی تبلیغ در گوگل یکی از بهترین ترفندهای تبلیغات اینترنتی محسوب می شود که اگر بر اساس اصول و قواعد مربوط به خود و در زمان و شرایط مناسب انجام گردد می تواند بازدهی ایده آل تری به نسبت سایر شیوه های تبلیغاتی داشته باشد. تا جایی که بسیاری از متخصصان بازیابی این شیوه را بهترین ایده برای کسب و کار و تبلیغات آنلاین می دانند و معتقد هستند تبلیغات در گوگل را نمی توان با هیچ روش تبلیغاتی دیگری در بازاریابی هم‌تراز دانست. قطعاً به همین دلیل است که اکثریت قریب به اتفاق برندهای معتبر دنیا با به کار گیری این روش، یکه تاز عرصه رقابت در کسب و کار هستند و همواره چندین مرحله از رقبای خود که روش های سنتی از تبلیغات را اتخاذ نموده اند جلوتر هستند.

کسانی که تبلیغات در صفحه اول گوگل را به عنوان اولین برنامه های بازاریابی خود انتخاب می کنند به راحتی می توانند از تبلیغات آنلاینی که وب سایت جهانی گوگل در اختیار آنان قرار می دهد استفاده کرده و با این کار هر روزه مشتریان جدید بیشتری را برای شناساندن محصولات و خدماتشان جذب کنند. واضح است که می توانند رونق بیشتری را به کسب و کار خود دهند.

تبلیغ در گوگل چگونه کار می کند؟

آیا می دانید تبلیغ در گوگل چگونه کار می کند؟ امروزه به دلیل تأثیرات چشمگیری که دنیای اینترنت با حضورش در کسب و کارهای مختلف گذاشته است استفاده از آن برای شروع یک تجارت الکترونیکی و آنلاین به امری ضروری و لازم برای تمامی شرکت ها و صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ مبدل گردیده است. اما برای انجام این کار فهمیدن یک سری اطلاعات و دانسته های اینترنتی ضروری است. همان‌طور که می دانید تبلیغات در گوگل یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین شیوه هایی است که با استفاده از موتورهای جست و جوی خود مشتریان و کاربران بسیاری را به سمت خود می کشاند.

شکی نیست که کاربران دنیای گوگل روزانه حداقل یک بار در موتورهای جست و جو گر گوگل به دنبال اطلاعات مورد نیازشان می گردند. بنابراین اگر شما به عنوان کسی که می خواهید حرفه، محصول، خدمات و یا هر چیز دیگرتان را به تمام جهانیان بشناسید بتوانید حضور مناسب و به موقع در موتورهای جست و جو داشته باشید به آسانی می توانید خود را به هزاران کاربر گوگل در طول روز معرفی کنید. تنها کافی است از ابزاری که این شبکه به نام گوگل ادوردز در اختیارتان می گذارد به بهترین نحو ممکن استفاده کنید و کلمات کلیدی خود را به آن بشناسانید. زیرا تمامی کاربران گوگل برای رفع نیازهای خود از کلمات کلیدی استفاده می کنند. به واقع شما با استفاده از این ترفند می توانید از مزایای تبلیغات در صفحه اول گوگل استفاده کرده و مشتریان بالقوه ای را که به دنبال محصولاتی مشابه محصولات شما هستند را جذب نموده و به مشتریان بالفعل تبدیل سازید.

مزایای تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل با ایجاد بهینه سازی استاندارد، یکی از مناسب ترین روش های تبلیغات است که بیشترین درآمد گوگل را بر عهده دارد. یکی از مزایا و فوایدی که می توان برای این ترفند در نظر گرفت این است که می توان سایت خود را با معرفی کلمات کلیدی که مد نظر است ظرف مدت زمان خیلی کوتاهی در صفحات اول گوگل قرار داد. از آنجایی که دید کلی بسیاری از صاحبان کسب و کار، رتبه گرفتن و قرار گیری در صفحه اول گوگل است و این کار تنها در صورتی اتفاق می افتد که بتوان مخاطبی را که به دنبال محصول یا خدمات مشابه شما است مورد هدف قرار داد و بتوان خواسته آن را کنترل کرد. از این رو با تبلیغ در گوگل می توان بهترین نتیجه را با کمترین هزینه به دست آورد. در ادامه مزایای منحصر به فرد دیگری را برای استفاده از این شیوه بیان می کنیم:

  • هدفمندی بیشتر
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • انعطاف پذیری بالا
  • بازگشت سرمایه در کوتاه ترین زمان ممکن
  • رشد و رونق کسب و کارهای مختلف
  • امکان برندسازی بهتر
  • بازدهی خیلی سریع
  • تعیین سقف هزینه روزانه
  • مشخص نمودن زمان تبلیغ
  • امکان تعیین کشور
  • امکان نمایش دائم در صفحه اول
  • سرعت عمل در نمایش تبلیغ
  • امکان قرار دادن متن

دانستنی هایی درباره تبلیغ در گوگل

در تبلیغ در گوگل چه شاخص هایی مهم است؟

به طور کلی برای تبلیغ در گوگل و گرفتن امتیازات و رتبه، در نظر گرفتن یک سری شاخص های اصولی لازم و ضروری است. شاخص هایی نظیر:

  • هزینه به ازای هر کلیک
  • رتبه تبلیغ
  • امتیاز کیفیت که خود به متریال های مختلفی نظیر:
  • نرخ کلیک
  • کیفیت و ارتباط صفحات ورد و همچنین متن تبلیغ
  • ارتباط نزدیک کلمات کلیدی انتخاب شده با کسب و کار بستگی دارد.
  • نرخ کلیک
  • نرخ کلیک مورد انتظار
  • میزان ارتباط تبلیغ
  • تبلیغات نمایش گوگل

آیا استفاده از تبلیغ در گوگل مؤثر است؟

شاید گفتن این جمله اندکی به دور از انتظار باشد. اما واقعیت این است که استفاده از تبلیغ در گوگل برای هر نوع کسب و کاری فارغ از مدل و شیوه آن تأثیرات فوق العاده شگرفی بر جای می گذارد. چیزی که شاید نظیر آن را نتوان در هیچ یک از شیوه های بازاریابی پیدا کرد. شاید بسیاری از مردم از روی عدم شناخت یا بی اطلاعی، برچسب های منفی بسیاری از جمله گرانی تبلیغات در گوگل، نتایج منفی، عدم دریافت رتبه در اینترنت و... را به تبلیغات در صفحه اول گوگل بزنند. اما اگر بخواهیم کلاه خود را قاضی کنیم و از روی دانش و معلومات گفته های خود را به کرسی نشانیم بایستی بر این حقیقت واقف شویم که تمامی شرکت ها و برندهای معتبر با استفاده از تبلیغات در گوگل به تمام دنیا شناخته شده اند. در واقع تنها منبع درآمد آن ها همین است و بس

ادوردز 20  تلفن پشتیبانی دفتر : ۰۲۱۶۶۹۷۹۰۲۳ تلفن بخش فروش : ۰۲۱۶۶۹۷۹۰۳۹



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها