کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برای دریافت لاستیک دولتی در صف نمانید


کد خبر : ۶۲۴۵۳دوشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴:۵۰۱۰۸۱۱ بازدید

رئیس انجمن تولیدکنندگان تایر کشور با اشاره به توزیع ماهانه لاستیک از سوی تولیدکنندگان به نمایندگی‌ها در سطح کشور و لزوم نظارت نهادهای ...

رئیس انجمن تولیدکنندگان تایر کشور با اشاره به توزیع ماهانه لاستیک از سوی تولیدکنندگان به نمایندگی‌ها در سطح کشور و لزوم نظارت نهادهای نظارتی بر این عرضه، اعلام کرد که بحث ثبت‌نام و موکول کردن دریافت لاستیک دولتی به ماه‌های بعد اصلا مطرح نیست و اگر لاستیک دولتی در نمایندگی وجود داشته باشد، باید به محض مراجعه خریدار تحویل داده شود.

محمدرضا تقی گنجی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تولیدکنندگان ماهی یک بار لاستیک را به قیمت دولتی به نمایندگی‌ها در سطح کشور عرضه می‌کنند.

وی با بیان اینکه عرضه لاستیک دولتی متناسب با جمعیت هر شهرستان صورت می‌گیرد، گفت: عرضه لاستیک دولتی همچنان ادامه دارد، اما با توجه به اینکه لاستیک دولتی با استفاده از ارز ۴۲۰۰ تومانی تولید شده که تفاوت قیمت زیادی با نرخ ارز در بازار آزاد دارد، برخی از تجار و مغازه‌داران طمع می‌کنند و لاستیک‌ها را نگه می‌دارند تا با نرخ آزاد عرضه کنند.

این در حالی است که به گفته رئیس انجمن تولیدکنندگان تایر کشور، نمایندگی‌ها باید لاستیکی را که به قیمت دولتی از تولیدکنندگان دریافت کردند با ۱۰ تا ۱۵ درصد سود در بازار عرضه کنند و دوباره از واحدهای تولیدی محموله جدیدی دریافت کنند.

گنجی با اشاره به لزوم نظارت نهادهای نظارتی بر عرضه لاستیک دولتی، تصریح کرد: اگر لاستیک دولتی در نمایندگی وجود داشته باشد، باید به محض مراجعه خریدار آن را تحویل دهد و بحث ثبت‌نام و انتظار برای دریافت لاستیک دولتی در ماه‌های بعد اصلاً مطرح نیست.

وی با اشاره به احتمال عمده‌فروشی لاستیک دولتی از سوی نمایندگی‌ها، اظهار کرد: اگر فروشندگان لاستیک دولتی با انصاف باشند، به جای عمده‌فروشی آن را به صورت دو حلقه‌ای به مردم عرضه می‌کنند.

رئیس انجمن تولیدکنندگان تایر کشور همچنین خاطرنشان کرد که در مواردی ممکن است لاستیک دولتی در یک نمایندگی تمام شده باشد و منتظر دریافت محموله بعدی باشد، اما اگر این کالا در نمایندگی موجود باشد باید به مشتریان عرضه شود.

اخیراً گزارش‌هایی به دست ایسنا رسیده بود که طبق آن‌ها برخی از متقاضیان لاستیک دولتی به نمایندگی‌ها مراجعه کرده بودند، اما برخی نمایندگی به آن‌ها گفته بود که چهار ماه بعد برای ثبت‌نام مراجعه کنند تا بتوانند ۹ ماه بعد لاستیک دولتی دریافت کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها