کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واژگونی خودروی سواری دنا با دو سرنشین در رمپ بزرگراه + تصاویر


کد خبر : ۶۲۴۲۸دوشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱:۲۷۲۰۵۶ بازدید

یک دستگاه خودرو سواری پس از برخورد با گاردریل فلزی در وسط یکی از رمپ های بزرگراه شهید ستاری در شمال غرب تهران، بر روی سقف خود واژگون شد.

یک دستگاه خودرو سواری پس از برخورد با گاردریل فلزی در وسط یکی از رمپ های بزرگراه شهید ستاری در شمال غرب تهران، بر روی سقف خود واژگون شد.

وقوع این حادثه ساعت 17:56 دقیقه روز گذشته توسط شهروندان به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که بلافاصله با هماهنگی ستادفرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه 94 به بزرگراه شهید ستاری، ورودی بلوارآبشناسان به سمت شرق روانه شدند.

بر اساس این گزارش، در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و اطلاع از واژگونی یك دستگاه خودروی سواری در بزرگراه ستاری، ورودی آبشناسان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 94 را به محل حادثه اعزام كرد.

بنا به اظهار عباس رحیمی فرمانده آتش نشانان اعزامی ؛ یك دستگاه خودروی سواری دنا با دو سرنشین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید ستاری درحال حرکت بود که به علت نامعلوم در رمپ ورودی آبشناسان به سمت شرق با گاردریل کناری برخورد کرد و در وسط جاده بر روی سقف خود واژگون شد. 

وی افزود: سرنشینان خودروهای عبوری قبل از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه هر دو سرنشین را از خودرو به بیرون منتقل كرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

رحیمی تصریح کرد: آتش نشانان پس از بازدید، بررسی و قطع برق و رفع نشت بنزین خودرو، با استفاده از ابزار مخصوص، خودرو را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن جاده منتقل كردند.

این فرمانده آتش نشانی اظهارداشت: علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.

wmf77u8sk2qfz64oi27.jpg

4t8x21y4lcc9lfavzio4.jpg

14ofiy0cid1eb7pf5d2.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها