کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رکستون 2018 برای اولین بار وارد بازار ایران شد + قیمت


کد خبر : ۶۲۴۱۵یکشنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷:۰۲۲۴۴۶۹ بازدید

سانگ یانگ رکستون 2018 پس از مدت‌ها انتظار از گمرک ترخیص شده و به دست مشتریان رسیده است.
رکستون 2018 برای اولین بار وارد بازار ایران شد + قیمترکستون 2018 برای اولین بار وارد بازار ایران شد + قیمت

تابستان سال گذشته بسیاری از فعالان و کارشناسان صنعت خودرو تصور می‌کردند با برطرف شدن ممنوعیت واردات خودرو و ازسرگیری عرضه خودرو توسط شرکت‌های واردکننده، رکود و رخوت از بازار کنار می‌رود و باردیگر فضای رقابتی شکل می‌گیرد. ازهمین‌رو بسیاری از شرکت‌ها با معرفی و رونمایی محصولات جدید خود، نوید روزهای خوش را به مشتریان و مخاطبان خود دادند.

اما متاسفانه با تداوم ممنوعیت واردات خودرو و مشکلات پیش‌آمده در زمینه ترخیص خودروهایی که در گمرکات کشور وجود دارند، نابسامانی در بازار رخ داد و همین موضوع سبب شد حجم قابل‌توجهی از مشتریان اقدام به پیگیری قانونی وضعیت خودروهای پیش‌خریدشده کنند و درپی‌آن میزان شکایت‌های خودرویی افزایش قابل‌توجهی یافت.

از همین‌رو به‌دلیل پیگیری موضوع توسط مراجع قضایی، حساب‌های مالی برخی شرکت‌ها تا مشخص شدن مشکلات و رفع نارضایتی مشتریان شاکی، مسدود شد و همین امر روند ترخیص خودروهای مانده در گمرکات را با کندی همراه کرد. زیرا شرکت‌های واردکننده باید مابه‌التفاوت ارزی، هزینه‌های گمرکی و عوارض را پرداخت کنند تا بتوانند مجوزهای لازم برای ترخیص خودروهای مانده در گمرک را بگیرند.

شرکت «رامک‌خودرو» که طی ماه‌های گذشته به‌دلیل عدم تحویل خودروهای سانگ‌یانگ شکایات متعددی داشت، سرانجام توانسته است پس از ماه‌ها تلاش، برخی خودروهای خود ازجمله «رکستون G4» را از گمرک ترخیص کرده و به مشتریان خود تحویل بدهد.

72u61a9mzxenm51goeft.jpg

بنا به ادعای شرکت واردکننده، قدرت ۲۲۲ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌متر به ترتیب در دور موتورهای ۵۵۰۰ و ۱۵۰۰ دور بر دقیقه، در این محصول تولید می‌شوند.

قیمتی که فروشندگان برای این محصول اعلام کرده‌اند بین 1 میلیارد تا 1 میلیارد و 100 میلیون تومان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها