کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سایپا در قیمت‌گذاری خودرو ساینا تجدید نظر کند


کد خبر : ۶۲۳۵۷شنبه، ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹:۵۵۳۵۹۳۷ بازدید

محاسبه رینگ های آلومینیومی 5 میلیون تومانی برای خودروی ساینا هنوز هم حاشیه‌های فراوانی دارد.
سایپا در قیمت‌گذاری خودرو ساینا تجدید نظر کندسایپا در قیمت‌گذاری خودرو ساینا تجدید نظر کند

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید در صورتی که خودروسازان آپشنی به خودروها اضافه می‌کنند باید متناسب با امکانات جدید قیمت خودرو را افزایش دهند.

 

سیدجواد حسینی کیا عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت درخصوص اینکه سایپا قیمت ساینا را به 61 میلیون تومان افزایش داد در حالی که این خودرو در بازار 58 میلیون تومان به فروش می‌رسد، گفت: در صورتی که قیمت خودرو در کارخانه از بازار گرانتر باشد از یک سو مردم استقبالی از خرید خودرو نمی‌کنند و از سوی دیگر جایگاه این شرکت خودروسازی نزد مردم تنزل پیدا می‌کند.


سایپا در قیمت‌گذاری ساینا تجدید نظر کند

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارخانه تولیدکننده ساینا باید در قیمت گذاری خود تجدید نظر کنند، افزود: افزایش قیمت ساینا در کمیسیون صنایع و معادن بررسی می‌شود تا کمیسیون با پیگیری‌های مستمر از تضییع حقوق مشتریان جلوگیری کند.


مشتری‌مداری محور فعالیت خودروسازان در شرایط کنونی قرار گیرد

وی با بیان اینکه مشتری مداری باید محور فعالیت خودروسازان در شرایط کنونی قرار گیرد، اظهار کرد: در صورتی که خودروسازان آپشنی به خودروها می افزایند باید متناسب با امکانات جدید قیمت خودرو را افزایش دهند.
 

بازار کشش افزایش قیمت خودرو را ندارد

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش قیمت خودرو به ازای افزودن آپشن باید متناسب با امکانات جدید باشد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازار کشش افزایش قیمت را ندارد و باید با توجه ویژه از ایجاد نارضایتی در میان مشتریان جلوگیری شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه در برخی موارد خودروسازان سود را بر حق مشتری مقدم می‌دانند، ادامه داد: در چنین شرایطی مشتری زیر چرخ خودروسازی‌ها از بین می رود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزات صنعت، معدن و تجارت باید به موضوع افزایش قیمت ساینا ورود کند، تصریح کرد: مقرر شده بود؛ خودرو در فروش فوری 5 درصد زیر قیمت بازار به فروش برسد و اگر ساینا با قیمت 61 میلیون فروخته شود 2 میلیون تومان از بازار نیز گرانتر است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها