کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ریزش قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهران


کد خبر : ۶۲۳۱۸جمعه، ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴:۱۹۳۱۰۷۰ بازدید

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو می‌گوید: در حال حاضر قیمت خودروهای وارداتی نسبت به فصل بهار ارزان شده است. چنانچه مصوبه ترخیص خودروها ...
ریزش قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهرانریزش قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهران

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو می‌گوید: در حال حاضر قیمت خودروهای وارداتی نسبت به فصل بهار ارزان شده است. چنانچه مصوبه ترخیص خودروها از گمرکات اجرایی نشود قیمت خودروهای وارداتی بین 20 تا 30 درصد گران می‌شود.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت خودروهای خارجی گران‌تر خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: قیمت خودروهای خارجی نسبت به فصل بهار روند کاهشی داشته است. اگر روند ترخیص خودروهای وارداتی از گمرکات به سرعت از سوی دستگاه‌ها اجرایی شود قطعا قیمت خودروها کاهش می‌یابد.

مهدی دادفر افزود: هنوز مصوبه ترخیص خودروها به طور کامل از سوی دستگاه‌های دولتی به مرحله اجرا نرسیده است. چنانچه دولت مصوبه ترخیص خودرو را به دیگر دستگاه‌ها ابلاغ نکند و خودروها از گمرکات ترخیص نشود تا پایان تابستان قیمت تمام خودروهای وارداتی مجددا بین ۲۰ تا ۳۰ درصد گران خواهد شد.

او به قیمت واقعی سانتافه در بازار اشاره و اظهار کرد: در زمان عدم اجرای مصوبه قیمت سانتافه در بازار به یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسید اما با اجرای مصوبه و ترخیص کالاها از گمرکات قیمت خودروها ارزان شد. در حال حاضر قیمت سانتافه 2017 صفر حدود 800 میلیون تومان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها