کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جولان فرصت طلبان در بازار آهن


کد خبر : ۶۲۲۳۴سه شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰:۱۵۴۶۸۱ بازدید

با اتمام موعد تعهدات اروپا در قبال ایران بسیاری از سود جویان سعی داشتند تا در روزهای پایانی بازار را با موج جدیدی از التهاب و تنش های روانی مواجه ...
جولان فرصت طلبان در بازار آهنجولان فرصت طلبان در بازار آهن

آهن‌پرایس- با اتمام موعد تعهدات اروپا در قبال ایران بسیاری از سود جویان سعی داشتند تا در روزهای پایانی بازار را با موج جدیدی از التهاب و تنش های روانی مواجه کنند تا فضای مناسب برای منفعت طلبی های خویش را مهیا کنند اما  تاثیر اقدامات سودجویانه آن ها در بازار دیری نپایید بطوری که قیمت آهن آلات  مصرفی در بازار  را طی روزهای اخیر با نوساناتی مواجه کرد  که این رخداد در کنار جو روانی ایجاد شده از مسایل سیاسی سبب وارد شدن شوک های کوچکی به تقاضای منتظر در صف خرید بازار شد اما این روند صعودی دیری نپایید و به سرعت حباب افزایش قیمت ها  در بازار محو  گردید.

در سایر بازارهای موازی هم چون ارز نیز در روزهای گذشته شاهد فراز و فرود های قیمتی بی پایه و اساس بوده ایم اما این روند حتی در این حوزه نیز تداوم نیافت و نرخ ارز بعد از مدت ها وارد کانال ۱۲ هزار تومان گشت.

نکته حائز اهمیت در این اتفاقات مردمانی هستند که عادت کرده اند تا زمانی که بازار ثبات دارد هم چنان منتظر روند کاهشی بمانند اما به محض ایجاد تغییر در روند آن به سرعت برای خرید به بازار هجوم می آورند؛ اگرچه در این رابطه جمعی از فعالان بازار معتقدند که حجم کل تقاضای واقعی مصرفی بازار ثابت است و بهبود محسوسی در سمت تقاضای مصرف واقعی نداشته‌ایم و حتی  فعلا امیدی به بهبود آن هم نمی رود اما این تقاضایی که متاثر از جو هیجانی به بازار هجوم می‌آورد با فروکش کردن آن، دست کم  ۶۰ درصد از آنها متضرر خواهند شد.

چیزی که این روزها بیشتر بحران های سیاسی کشور را در بر گرفته است، آرزوی به هم ریختگی اوضاع اقتصادی آن توسط جماعتی است تا در پرتوی متضرر کردن قشر ضعیف بتوانند خود را از بحران مالی برهانند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها