کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خریدی مناسب در محدوده قیمت 600 هزار تومان


کد خبر : ۶۲۲۳سه شنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲:۴۶۱۳۶۵۰ بازدید

بازار پر رفت و آمد موبایل در کشور، این روزها برندهای بسیاری را به خود می‌بیند. یکی از این برندها که نه تنها در کشور ما، بلکه در بازارهای جهانی نیز خوش درخشیده، هوآوی است. برندی تماما چینی ...

زومیت : بازار پر رفت و آمد موبایل در کشور، این روزها برندهای بسیاری را به خود می‌بیند. یکی از این برندها که نه تنها در کشور ما، بلکه در بازارهای جهانی نیز خوش درخشیده، هوآوی است. برندی تماما چینی که شاید بتواند در آینده نزدیک جای خود را بیش از پیش میان کاربران ایرانی  باز کند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی تلفن هوشمند میان رده‌ی Honor 3C بپردازیم که به اعتقاد ما یکی از مقرون به صرفه‌ترین تلفن‌های هوشمند حال حاضر بازار است.

هوآوی، از جمله برندهایی است که شاید یکی دو سال پیش که برای اولین بار زمزمه‌های ورود آن شنیده می‌شد، کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد، چنین موفقیتی بدست آورد. از یک سو دیدگاه منفی کاربران ایرانی به محصولاتی که تحت عنوان چینی وارد کشور می‌شوند و از سوی دیگر عدم اعتماد به برندهای موبایل متفرقه، بر این بدگمانی‌ها دامن می‌زد. اما اگر کیفیت ساخت بالا به همراه طراحی‌های خوب و قیمت‌های پایین، در کنار بازاریابی گسترده را در کنار هم قرار دهیم، پازل موفقیت هوآوی تکمیل می‌شود. برندی که بر خلاف لقب چینی‌‌اش، اکنون به دید یک برند معتبر و با کیفیت در بازار کشور بدان نگاه می‌شود و به خوبی بازار میان‌رده‌ها و حتی گاهی بالارده‌ها را تحت اختیار خودش قرار داده است.

یکی از ویژگی‌های مهم محصولات هوآوی، کیفیت مناسب ساخت، طراحی جالب، استفاده از سخت افزار قدرتمند و در راس همه آن‌ها، قیمت پایین است. هر چند همین قیمت پایین گاهی سبب می‌شود که پرچمداران این شرکت درخشش لازم را در مقایسه با پرچمداران برندهای مطرح نداشته باشند، ولی از سوی دیگر سبب شده تا هوآوی بتواند بهتر از دیگران بر روی صحنه میان‌رده‌ها بدرخشد.

در این بررسی ما نگاهی داریم به یکی از محصولات هوآوی که می‌توان از آن به عنوان طلایه دار بازار میان‌رده‌ها یاد کرد. Honor 3C محصولی است که از نظر سخت افزار و طراحی نه تنها چیزی از برخی محصولات میان رده‌ای که با قیمت بالاتر عرضه می‌شوند کم‌ندارد، بلکه قیمتی به مراتب پایین‌تر از آن‌ها دارد. Honor 3C نیز یکی از همین مدل‌هاست که تنها با قیمتی حدود 650 هزار تومان در بازار کشور به فروش می‌رسد. همانطور که از این محصول نیز به روشنی می‌توان فهمید، قیمت‌گذاری رقابتی هوآوی در مقابل سخت افزاری که در محصولاتش به خدمت می‌گیرد، به گونه‌ای است که رقبا را به تنگنا کشیده است.

مشخصات فنی Honor 3C هواوی:

  •  صفحه‌نمایش 5.0 اینچ با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل و تراکم 294 پیکسل در اینچ
  • حافظه رم 2 گیگابایت
  • حافظه ذخیره‌سازی ۸ گیگابایت به همراه درگاه میکرو SD تا 32 گیگابایت
  • دوربین 8 مگاپیکسل با فلاش LED و فوکوس اتوماتیک
  • سیستم‌عامل اندروید 4.2.2
  • پردازنده Mediatek  مدل MT6582 با چهار هسته 1.3 گیگاهرتز  و گرافیک Mali-400MP2
  • باتری 2300 میلی آمپر ساعت
  • بلوتوث ۴، وای فای دو بانده 802.11b/g/n 
  • ابعاد 139.5 در 71.4 در 9.2 میلی‌متر
  • وزن 140 گرم
  • قیمت: حدودا 650 هزار تومان

همانطور که مشاهده می‌کنید، مشخصات فنی این تلفن در مقایسه با قیمت آن در تلفن‌های هوشمند هم‌رده فوق العاده به نظر می‌رسد. تلفنی که می‌تواند برای کسانی که قصد ندارند، برای خرید تلفن هوشمند خیلی هزینه کنند ولی به دنبال یک تلفن قوی و خوش‌ساخت می‌گردند، مناسب باشد.

 طراحی

هر چند از یک محصول با قیمت 600 هزارتومانی، نمی‌توان انتظار طراحی خارق‌العاده‌ای داشت، ولی پرچمدار هوآوی بر خلاف انتظار طراحی جذاب و دلربایی دارد. بدنه دستگاه خوش دست و نه چندان ضخیم است که انحنای اندک آن در کناره‌ها در بهبود ارگونومی آن تاثیر بسزایی داشته است. تلفن 3C علاوه بر ضخامت اندک، وزن سبکی دارد. در واقع وزن 140  گرمی به همراه ضخامت 9 میلی‌متری سبب شده تا در دست گرفتن  و استفاده طولانی از Honor به راحتی امکان پذیر باشد. با وجود ارگونومی نسبتا خوب، استفاده از این تلفن با یک دست با توجه به ابعاد 5 اینچی صفحه نمایش چندان آسان نیست، اما حاشیه پایین آن نیز خیلی ضخیم نیست که مشکل ساز شود.

جنس بدنه‌ی Honor، پلاستیکی است (امیدواریم دیگر انتظار بدنه فلزی را نداشته باشید) ولی پلاستیک به کار رفته کیفیت قابل قبولی دارد و به جز مشکل به جا ماندن اثر انگشت ایراد  بخصوص یا مهمی نمی‌توان بدان وارد کرد. همچنین مشکل به جای ماندن اثر انگشت در قسمت روبرو و بر روی صفحه نمایش نیز وجود دارد و از این رو باید با وسواس بیشتری از صفحه نمایش 5 اینچی‌ پرچمدار هوآوی مراقبت کنید. 

در قسمت روبرو، حاشیه‌های دستگاه چندان زیاد نیست و در ذوق کاربر نمی‌زند. طراحی قسمت جلوی دستگاه به صورت مستطیلِ ساده با گوشه‌های منحنی است که سادگی و مستطیلی بودنش، یاد محصولات پرچمدار نوکیا را در ذهنمان زنده می‌کند. در حاشیه روبرو، بلندگوی مخصوص مکالمه جای سازی شده و سنسور تشخیص نور نیز در سمت راست قرار دارد. 

در حاشیه پایین صفحه نمایش، دکمه‌های لمسی قرار دارند:‌ دکمه‌های بازگشت، خانه و نمایش لیست اپلیکیشن‌های اخیرا اجرا شده، دکمه‌های اصلی Honor را تشکیل می‌دهند. مشکل اساسی مربوط به طراحی دکمه‌های اصلی در آنر، عدم وجود نور پس زمینه در آن‌هاست که سبب می‌شود در محیط‌های تاریک یا کم نور نتوانید به خوبی دکمه‌های اصلی را ببینید!

درپشت دستگاه، لوگوی آنر در مرکز و مقداری بالاتر از آن دوربین  8 مگاپیکسلی با فلاش LED دیده می‌شود. در پایین‌ترین نقطه و در سمت چپ نیز بلندگوی دستگاه برای پخش صدا دیده می‌شود که خوشبختانه محل خوبی برای قرارگرفتن برایش انتخاب شده و مسدود شدن راه خروج صدا توسط انگشتان به حداقل می‌رسد. با وجود محل قرارگیری مناسب اسپیکرها، حجم و کیفیت صدای خروجی چندان دلچسب نیست ولی اگر کمتر از اسپیکرها برای پخش موزیک استفاده می‌کنید و همانند بیشتر کاربران هندزفری در گوش خود قرار می‌دهید، این مشکل چندان باعث آزارتان نخواهد شد. 

در سمت راست، دکمه‌های کاهش/افزایش حجم صدا و مقداری پایین‌تر از آن دکمه پاور قرار گرفته است. درگاه میکرو یو‌اس‌بی در لبه پایین و جک 3.5 میلی‌متری هدفون در لبه بالای تلفن قرار داده شده‌اند.

پنل پشتی، از قسمت درگاه میکرو یو‌اس‌بی قابل جداسازی است و به راحتی می‌توانید باطری دستگاه، سیم کارت و کارت حافظه را تعویض نمایید. همچنین  تنها کناره‌های دستگاه، یعنی جایی که دست‌ها دور گوشی قرار می‌گیرند به صورت منحنی بوده و خبری از انحنا در باقی پنل پشتی نیست. این انحنا در کناره‌ها سبب خوش دست‌تر شدن دستگاه و استفاده راحت‌تر از آن شده است. همچنین این موضوع  باعث شده تا امکان لغزش دستگاه کمتر شود و بدین ترتیب لیزی پلاستیک با جنس براق بدنه پشتی را جبران می‌سازد.

در کل، Honor 3C از نظر شکل و شمایل و طراحی ظاهری، جذاب و دوست‌داشتنی است و مشکل به خصوصی نیز از نظر ابعاد، ارگونومی یا وزن ندارد. تنها ایراداتی که می‌توان به بدنه و طراحی این محصول گرفت، به جا ماندن اثر انگشت بر روی صفحه نمایش و بدنه و همچنین نبود نور پس زمینه بر روی کلید‌های لمسی پایینِ صفحه نمایش، است.

 صفحه نمایش

اگر بگوییم که Honor 3C در گروه تلفن‌های هوشمند با صفحه نمایش  با کیفیت بسیار خوب قرار می‌گیرد, چندان بی‌راه نگفته‌ایم. کیفیت صفحه نمایش این تلفن با در نظر گرفتن قیمت 600 هزارتومانی‌اش, جز نکات مثبت و ارزشمند آن تلقی می‌شود و به خوبی می‌تواند جایگاه ویژه‌ای در بین محصولات همرده خود، دست و پا کند.

صفحه نمایش 5 اینچی آنر از نوع IPS LCD  و رزولوشن آن نیز  720p یا  720 در 1280 پیکسل است. چگالی پیکسلی در این صفحه نمایش 294 پیکسل بر اینچ بوده که با توجه به ابعاد صفحه نمایش مناسب به نظر می‌رسد و مشکلی در تماشای تصاویر یا وبگردی و خواندن متون ایجاد نمی‌کند. 

همچنین صفحه نمایش IPS LCD به کار رفته در تلفنِ آنر, زاویه دید بسیار خوبی را ارائه می‌کند و در تماشای دستگاه در زوایای مختلف, به هم‌ریختگی یا مشکل بخصوصی را شاهد نبوده‌ایم. در کنار این موارد, رنگ‌های زنده و روشنایی قابل قبول صفحه نمایش سبب شده تا علاوه بر کیفیت بهتر در نمایش تصویر, امکان استفاده از آنر در زیر نور شدید همچون نور آفتاب میسر باشد. در زمینه نمایش رنگ‌ها، کیفیت روشنایی و عمق رنگ سفید در صفحه نمایش واقعا عالی است و شما به خوبی می‌توانید تصاویر با کیفیت و مطلوبی را در این تلفن تجربه کنید. 

یکی از قابلیت‌های جالب ولی شاید نه چندان کاربردی در تنظیمات صفحه نمایش آنر, امکان تنظیم میزان دمای رنگ‌ها و گرم‌تر یا سردتر کردن رنگ‌های صفحه بوده که می‌توانند تا گستره معینی تغییر کنند. 

در کل، صفحه نمایش IPS به کار رفته در Honor 3c، به خاطر روشنایی مناسب، دقت در نمایش رنگ‌ها و مشکی عمیق در کنار زاویه دید مناسب، باعث شده است تا کیفیت مطلوبی را در قالب یک تلفن ارزان قیمت تجربه کنید.

هوآوی در رابط کاربری Emotion، ضمن سادگی، ترجیح داده تا به نصب اپلیکیشن‌های پرکاربرد و ضروری بپردازد تا اینکه  اپلیکیشن‌های کم مصرف یا حتی بی‌مصرف فضای حافظه داخلی را اشغال کنند. این موضوع ضمن آنکه سبب شده تا کاربر به هر چیزی که نیازمند آن است فورا دسترسی داشته باشد، رابط کاربری را ساده‌تر و روان‌تر نیز کرده است.

برای مثال قابلیت‌های ساده برای مدیریت دستگاه با کشیدن صفحه از بالا به پایین به نمایش در می‌آید و از این طریق می‌توانید بلوتوث، وای‌فای و ... را از طریق این پنل کنترل نمایید. یک اپلیکیشن دیگر برای موارد مهم‌تر همچون پاک کردن کش و افزایش سرعت دستگاه از طریق خالی کردن RAM نیز تحت نام Phone Manager بر روی این تلفن نصب شده است که می‌تواند در زمان‌هایی که حافظه RAM  شما مشغول است یا کش اپلیکیشن‌ها فضایتان را اشغال کرده‌اند به یاریتان بیاید. 

دوربین

دوربین در 3C یکی دیگر از نکات قوت آن به شمار می‌رود. شاید در نظر اول، یک تلفن هوشمند با قیمت 600 تومانی به نظر دارای دوربین خوبی نباشد، ولی این قضیه در مورد Honor صدق نمی‌کند و همانطور که رم 2 گیگابایتی و پردازشگر 4 هسته‌ای در Honor اندکی غریب به نظر می‌رسد، دوربین خوب آن نیز جای تعجب دارد. 

نمونه عکس :
 

IMG_20130102_000752


کیفیت دوربین 3C که قابلیت ثبت تصاویر 8 مگاپیکسلی را دارد، هر چند عالی نیست و نمی‌توان آن را همسطح تلفن‌های هوشمند پرچمدار بازار قرار داد، ولی در کل آنقدر خوب هست که بتوان بر روی آن حساب کافی باز نمود. بازسازی رنگ‌ها، در حد قابل قبولی است و جزئیات تا به خوبی ذخیره می‌شوند. در کنار این موارد، قابلیت فوکوس اتوماتیک نیز خصوصا در تصویر برداری در فاصله نزدیک و حالت ماکرو عملکرد قابل قبولی به نمایش می‌گذارد. ما دوربین ۸ مگاپیکسلی 3C را با دوربین ۸ مگاپیکسلی نکسوس ۵ مقایسه کردیم و در برخی از شرایط مثل عکس‌برداری در محیط‌های کم نور داخلی، به طرز عجیبی 3C بهتر عمل کرد. هرچند نویز تصویر در محیط‌های کم نور، زیاد است اما رنگ‌ها بصورت طبیعی و دقیق ضبط می‌شوند و کیفیت تصویر نهایی در سطح بالایی است.

اپلیکیشن دوربین  هوآوی نیز، برای یک تلفن هوشمند کاملا ایده‌آل است و تقریبا تمامی مودهای محبوب از جمله پاناروما، HDR، ماکرو را در خود جای داده است. هر چند اپلیکیشن دوربین هوآوی در مقایسه با رابط کاربری دوربین در پرچمداران سامسونگ یا ال‌جی یا سونی قابل رقابت نیست و از امکانات کمتر و مودهای محدودتری بهره می‌برد، ولی برای کاربران معمولی تجربه کاملا ایده‌آلی خواهد داشت.

huawei8

همانطور که گفتیم، مودهای قابل استفاده در دوربین هوآوی چندان زیاد نیستند اما در کل وجود مودهای اصلی به همراه برخی افکت‌ها و مودهای جالبی که در آن وجود دارد، سبب می‌شود تا همین قدر هم برای عکاسی با تلفن پرچمدار هوآوی کافی باشد.

از جمله مودهای دوربین می‌توان به مودی که  برای قرار دادن ده ثانیه از صدای خود بر روی تصویر، وجود دارد اشاره کرد که در نوع خود می‌تواند جالب توجه باشد. یکی دیگر از مودهای جالب موجود، مودی است که به شما امکان می‌دهد تا تصاویری را از دور تا دور یک سوژه خود گرفته و به هم بچسبانید. در واقع در این مود دوربین با ثبت بیش از 16 تصویر، دور تا دور جسم یا نقاط دلخواه آن را ثبت و در یک رابط جدید نمایش می‌دهد. البته تصاویر در این حالت به صورت زمانبدی شده گرفته می‌شوند. این یعنی در هر ثانیه یک تصویر ثبت می‌شود و شما گاهی فرصتی برای چرخاندن دستتان ندارید. این موضوع خصوصا سبب می‌شود که کمی عجله کنید و نتیجه نهایی کمی با تکان‌های دست شما خراب شود. اما در کل اگر استفاده از آن را تمرین کنید، بعد از ثبت تصاویر می‌توانید از یک تصویر چرخان از جسم مورد نظرتان که در زوایای مختلف قابل حرکت است، بهره مند شوید.

نکته جالب توجه دیگر در رابطه با اپلیکیشن دوربین 3C، دوربین جلوی آن است. دوربین جلوی این تلفن با قابلیت ثبت تصاویر 5 مگاپیکسلی، تفاوت‌های اساسی را با دیگر محصولات مشابه برای انداختن تصایر سلفی بهتر دارد. اولین مورد، استفاده از مودهایی همچون پاناروما یا با افکت‌های متنوع در دوربین جلو است. همچنین می‌توانید با استفاده از مود Beauty تصاویر خود را اندکی روتوش کنید که در نتیجه آن کیفیت بهتری در تصویر برخوردار خواهید شد. در کل، دوربین Honor، همانند صفحه نمایش و سخت افزار مناسبش، از جمله نکات قوت آن محسوب می‌شود که باعث می‌شود یک امتیاز مثبت دیگر را برای پرچمدار هوآوی در نظر بگیریم.

باتری

هوآوی یک باتری 2,300 میلی‌آمپر ساعتی را در تلفن هوشمند خود به کار گرفته است. با توجه به استفاده معمول ما، بعید به نظر می‌رسد که مشکلی در استفاده روزمره از باتری داشته باشید ولی نباید انتظار عمر باتری خارق‌العاده‌ای نیز از این باطری 2,300 میلی‌آمپرساعتی داشته باشید. برای درک بهتر این موضوع، ما در آزمایش‌های روتین زومیت یک فیلم 720 را در حالی که تمامی شبکه‌های ارتباطی خاموش شده بود و روشنایی صفحه نیز روی 50 تنظیم شده بود، پخش نمودیم و در این حالت، تلفن آنر 3C حدودا ۱۰ ساعت و ۳۰ دقیقه دوام آورد. این تلفن در وب گردی با وای فای یا 3G نیز به لطف رزولوشن 720p صفحه نمایش طول عمر حدود ۸ ساعت و ۳۰ دقیقه را ارائه می‌کند.

قدرت و بازده

احتمالا شما هم می‌خواهید تا با عملکرد تراشه Media Tech مدل MT6582 که در این محصول به کار رفته است بیشتر آشنا شوید. این تراشه که توسط کمپانی چینی مدیاتک تولید می‌شود و از یک پردازشگر چهارهسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز به همراه یک پردازشگر گرافیکی مدل Mali-400MP2 و حافظه RAM‌ دو گیگابایتی در قلب خود بهره می‌برد. همانطور که مشاهده می‌کنید، مشخصات فنی به کار رفته در 3C با توجه به قیمت پایین‌ آن کاملا قابل تحسین است و در واقع نسبت به مدل‌های مشابه و هم قیمت، به هیچ وجه قابل قیاس نیست. برای اینکه بیشتر از پیش با عملکرد این تراشه آشنا شویم، آن را به بوته آزمایش‌های اختصاصی زومیت همچون نصب بازی‌ها و بنچمارک‌های معتبر سپرده‌ایم تا دید بهتری را در رابطه با این محصول به شما داده باشیم. 

آزمایش AnTuTu

AnTuTu تمام بخش های سخت افزار شامل حافظه رم، حافظه ذخیره سازی، پردازنده و GPU را مورد آزمایش قرار می دهد و یک امتیاز کلی را در اختیار کاربر قرار می دهد. CPU بیشترین تاثیر را در کسب امتیاز بهتر در AnTuTu دارد.

Linpack

لین پک از طریق اجرای دستورات محاسباتی ریاضی، قدرت پردازنده در اجرای دستورات ریاضی را مورد ارزیابی قرار می دهد. هرچه امتیاز بالاتر باشد نشان از قدرت بیشتر پردازنده در محاسبات عددی است. لین پک حتی برای محاسبه توان پردازشی سوپر کامپیوترها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 Quadrant 2

در این بنچمارک، پردازنده اصلی (CPU)، ورودی و خروجی ها و پردازنده گرافیکی مورد ارزیابی قرار می گیرند و امتیاز ارائه شده در واقع برآیند امتیاز این سه بخش اصلی است.

 Vellamo

در این بنچمارک بخش های مختلف سخت افزار مورد آزمایش قرار می گیرد. این نرم افزار عملکرد سیستم را در وب گردی، اجرای کدهای جاوا اسکریپت، HTML 5 و رندر تصاویر دو بعدی و سه بعدی می پردازد. در این بنچمارک بخش های مختلف سخت افزار تاثیر گذار هستند، اما CPU نقش بیشتری در کسب امتیاز بهتر ایفا می کند.

 CF Bench

در سی اف بنچ، تمرکز بر روی قدرت پردازنده (CPU) و حافظه رم است. هر چه این دو بخش سیستم سریع تر و بهتر عمل کنند، امتیاز CF Bench بالاتری نیز بدست می آورند. این نرم افزار به خوبی قادر است پردازنده های چندهسته ای را نیز مدیریت کرده و مورد آزمایش قرار دهد. هرچه امتیاز بالاتر باشد، بهتر است.

بازی

ما برای تست قدرت هوآوی آنر چندین و چند بازی را با قدرت‌ها و سطوح متفاوت بر روی آن نصب نمودیم. مهمترین بازی که نیاز به قدرت پردازشی بالایی برای اجرا بر روی دستگاه را داشت، Batman Arkham Orginis بود که در آزمایش و بازی کردن ما مشکلی چه از بابت لگ و تاخیر و یا چه داغی دستگاه وجود نداشت و بازی به صورت کاملا روان قابل اجرا بود. بنابراین باید خیالتان را از نظر بازی کردن با Honor 3C راحت نماییم.

جمع بندی

هوآوی ظرف مدت کمی با تکیه بر طراحی‌های خوب، سخت‌افزار مناسب و قیمت‌های عالی توانسته بازار خود در کشورهای مختلف،‌ خصوصا کشورهای در حال توسعه را گسترش دهد و بنابراین رتبه سوم فروش تلفن‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد. در واقع  چند سالی می‌شود که هوآوی بر قطار کیفیت سوار شده و هر روز خبرهای خوب دیگری از آن به گوش می‌رسد. محصولات بسیار ارزان‌تر نسبت به رقبا و کیفیت بالا و رعایت استانداردها در تولید محصولات این شرکت سبب شده تا بتواند به خوبی بازار میان‌رده‌ها را تحت تاثیر قرار داده و در آن خوش بدرخشد. هر چند تاکنون بهترین محصولات هوآوی بخاطر تگ قیمت پایین‌تر معمولا همرده پرچمداران برندهای بزرگ قرار نگرفته‌اند، ولی هیچ بعید نیست که در آینده نزدیک و هر چه بیشتر شناخته شدن و معروف شدن این غول چینی، شش درصد سهم فعلی آن‌ها از بازار فروش تلفن‌های هوشمند دنیا، بیشتر و بیشتر شود. موضوعی که زنگ خطری برای سامسونگ و دیگر رقبای اندرویدی محسوب می‌شود.

آنر، یکی از شایسته‌ترین و درخشان‌ترین محصولات بازار در رده قیمتی میانی محسوب می‌شود. در واقع با توجه به موارد مثبت این محصول، آن را نمی‌توان یک میان رده معمولی حساب کرد. همه‌ی این‌ها نتیجه ترکیب مناسب سخت افزار قوی، طراحی خوب و دوربین مناسب است. هر چند در این بین مشکلات نه چندان بزرگی همچون به جا ماندن اثر انگشت به چشم می‌خورد، ولی در کل ویژگی‌های مثبت آنر سبب می‌شود که آن را به کسانی که دنبال یک تلفن هوشمند بالارده ولی در قیمت میان رده می‌گردند،‌ پیشنهاد کنیم.

review-of-smartphone-huawei-honor-3c-h30-u10-budgetary-matter-raqwe.com-00

review-of-smartphone-huawei-honor-3c-h30-u10-budgetary-matter-raqwe.com-03

review-of-smartphone-huawei-honor-3c-h30-u10-budgetary-matter-raqwe.com-04

review-of-smartphone-huawei-honor-3c-h30-u10-budgetary-matter-raqwe.com-05

review-of-smartphone-huawei-honor-3c-h30-u10-budgetary-matter-raqwe.com-06

review-of-smartphone-huawei-honor-3c-h30-u10-budgetary-matter-raqwe.com-09

review-of-smartphone-huawei-honor-3c-h30-u10-budgetary-matter-raqwe.com-02

review-of-smartphone-huawei-honor-3c-h30-u10-budgetary-matter-raqwe.com-01

review-of-smartphone-huawei-honor-3c-h30-u10-budgetary-matter-raqwe.com-07

review-of-smartphone-huawei-honor-3c-h30-u10-budgetary-matter-raqwe.com-08



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها