کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدیدترین اخبار از دو محصول جدید سایپا


کد خبر : ۶۱۹۷دوشنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۲:۰۰۹۲۹۳ بازدید

مدیر پروژه تولید خودرو آریو (S300) از آماده سازی نهایی خطوط تولید این خودرو در شرکت بن رو خبر داد و گفت: تولید انبوه خودرو آریو از نیمه دوم شهریورماه امسال آغاز خواهد شد.
جدیدترین اخبار از دو محصول جدید سایپاجدیدترین اخبار از دو محصول جدید سایپا

مدیر پروژه تولید خودرو آریو(S300) از آماده سازی نهایی خطوط تولید این خودرو در شرکت بن رو خبر داد و گفت: تولید انبوه خودرو آریو از نیمه دوم شهریورماه امسال آغاز خواهد شد.

 پرویز آفتاب سوار اظهار کرده است: علیرغم شرایط مالی و اقتصادی گروه سایپا و کمبود نقدینگی، تلاش زیادی برای راه اندازی هرچه سریعتر خطوط تولید این خودرو و داخلی سازی قطعات آن صورت گرفته و به زودی تولید انبوه این خودرو در گروه سایپا آغاز خواهد شد.وی افزود: مذاکرات مفصلی برای داخلی سازی هرچه بیشتر قطعات حساس و مهم این خودرو با طرف خارجی صورت گرفته و قصد داریم در این خصوص با انعقاد قراردادهای متقن امتیاز تولید این قطعات را در داخل برای قطعه سازان کشور کسب کنیم.وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر نیز تولید آزمایشی خودرو آریو(S300) با حداکثر ظرفیت در شرکت بن رو در حال اجرا است که فاز بعدی اقدامات این مجموعه تولید انبوه همزمان با تکمیل نهایی خطوط تولید در این مجموعه است.

مدیر پروژه تولید خودرو آریو در بخش دیگری از اظهارات خود خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی ها قصد داریم بیش از 130 قطعه از قطعات این خودرو را در فاز نخست در داخل کشور تولید کرده و در فازهای بعدی برنامه، عمق داخلی سازی این محصول را افزایش دهیم.وی در خاتمه گفت: با توجه به برنامه زمان بندی شده برای تولید انبوه خودرو آریو(S300)، قصد داریم عرضه آن را در بازار در سه ماهه سوم امسال آغاز کنیم.

آماده سازی خطوط تولید محصولات چانگان در سایپاکاشان

همچنین مدیرعامل شرکت سایپاکاشان از طراحی خطوط تولید بدنه و مونتاژ و شناسایی تغییرات مورد نیاز در سالن رنگ این شرکت با هدف تولید خودروهای جدید خبر داد و گفت: با توجه به گذشت حدود 2 ماه از عقد قرارداد پروژه، ساخت تجهیزات مربوط به سالن بدنه و ساخت و نصب استراکچرها و تأمین تاسیسات مورد نیاز در دستور کار قرار گرفته است.

محمدرضا شیخ عطار اظهار کرد: 2 خودرو شرکت چانگان در سایپا کاشان تولید خواهد شد و به دلیل اهمیت موضوع کیفیت، روشها و استانداردهایی تهیه شده و جهت رسیدن به کیفیت مطلوب کاملاً با روشهای قبلی متفاوت و بسیار سخت گیرانه در نظر گرفته شده است؛ همچنین در تست های جاده انجام شده، گزارشاتی تهیه و به شرکت چانگان اعلام شده که منجر به تطبیق هرچه بیشتر این خودرو با جاده های داخل کشور و آب و هوایی ایران شده است.

وی افزود: در کلیه قراردادهای تولید یک محصول جدید، تعداد محدودی از محصول به صورت CBU وارد بازار می شود تا ارزیابی های لازم و همچنین آشنایی بیشتر مشتریان با این محصول صورت پذیرد. ایجاد یک خط جدید نیاز به زمانی در حدود 18تا24 ماه با سرمایه گذاری مناسب دارد؛ ضمن این که مسئولیت هریک از دو طرف به صورت کامل و جزیی در قرارداد آمده است و هر دو طرف سعی می کنند به بهترین وجه وظایف خود را انجام دهند. در خصوص قرارداد شرکت سایپا کاشان با شرکت چانگان روال به همین صورت بوده است.

مدیرعامل سایپاکاشان در ادامه با اشاره به این که پس از راه اندازی خط تولید، کلیه خودروها در داخل تولید و به بازار عرضه خواهند شد تصریح کرد: روش های سیستم تولید ناب، نحوه به کیفیت رساندن خودرو، دانش فنی و مهندسی همراه با طراحی، ساخت و نصب و راه اندازی تجهیزات خطوط، کنترل های در حین تولید و تکنولوژی ساخت داخل قطعات مربوط به این محصول از جمله مواردی هستند که محصولات جدید به عنوان فناوری وارد صنعت کشور خواهند کرد.

شیخ عطار در پاسخ به سوالی در خصوص تولید قطعات این خودروها در داخل نیز گفت: در خصوص داخلی سازی قطعات برنامه ای آماده شده که از همان بدو شروع تولید، بعضی از قطعات ساخت داخل خواهند شد و این موضوع برای سایپا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها