کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چاک شومر: کاخ سفید مجوزی برای جنگ ندارد


کد خبر : ۶۱۷۶۲چهارشنبه، ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲:۴۰۸۰۲ بازدید

رهبر اقلیت دموکرات ها در سنای آمریکا با ابراز نگرانی از آنچه که رئیس جمهوری این کشور در پاسخ به اظهارات مقامات ایران مطرح ...

ایرنا: رهبر اقلیت دموکرات ها در سنای آمریکا با ابراز نگرانی از آنچه که رئیس جمهوری این کشور در پاسخ به اظهارات مقامات ایران مطرح کرد، گفت: کاخ سفید مجوزی برای جنگ ها ندارد.

چاک شومر در جمع خبرنگاران درباره سیاست دولت ترامپ در قبال ایران افزود: همه شگفت زده شدیم که آیا رئیس جمهوری به سمت یک جنگ دیگر می رود؟

وی با بیان اینکه رهبران ایران به رئیس جمهوری آمریکا اهانت کردند، ادامه داد: رئیس جمهوری در پاسخ به آنها گفت ایران را نابود خواهد کرد. این دلیلی است که ما از جمهوریخواهان می خواهیم به طرح منع جنگ با ایران بپیوندند.

حسن روحانی رئیس جمهوری روز سه شنبه در جمع مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در واکنش به تحریم های جدید ترامپ علیه مردم ایران، اظهار کرد: آنها در همه داستان‌ها سرخورده شده بودند اخیراً سردرگم هم شده‌اند. اصلاً نمی‌دانند که چه کار باید انجام دهند. کارهای عجیب و غریبی می‌کنند، کارهایی که هیچ آدم عاقلی در تاریخ سیاسی دنیا حداقل من یاد ندارم، یا اگر هم بوده آنقدر کم بوده که در ذهن ما نیست. این به خاطر سردرگمی بزرگ است. آنها دچار ناتوانی ذهنی شده‌اند. کاخ سفید دچار معلولیت ذهنی شده است و نمی‌داند چه کار کند. هر روز دچار یک مشکل شدند.

رهبر اقلیت های دموکرات در سنای آمریکا تصریح کرد: سه کلمه ساده “مجوز جنگ ندارید”.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها