کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پژو 2008 جدید; آغاز فصلی نو


کد خبر : ۶۱۷۰۵سه شنبه، ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰:۰۳۱۸۸۵۹ بازدید

امسال سال شلوغی برای شاسی‌بلندهای کوچک است. در چند ماه آینده رنو نسل جدید مدل کپچر را به بازار خواهد آورد، نیسان قرار است مدل ...
پژو 2008 جدید; آغاز فصلی نوپژو 2008 جدید; آغاز فصلی نو

امسال سال شلوغی برای شاسی‌بلندهای کوچک است. در چند ماه آینده رنو نسل جدید مدل کپچر را به بازار خواهد آورد، نیسان قرار است مدل جدید جوک (Juke) را رونمایی کند و فورد دومین شاسی‌بلند کوچک خود به نام پوما را عرضه خواهد کرد.

فصل جدید شاسی‌بلندهای کوچک اما با پژو ۲۰۰۸ آغاز می‌شود که نسل جدیدش هفته گذشته معرفی شد.

شاسی‌بلند جدید پژو از نظر ظاهری از مدل جدید ۲۰۸ الهام گرفته که چند ماه پیش در نمایشگاه ژنو رونمایی شد. ماشین کمی از مدل قبلی ۲۰۰۸ بزرگ‌تر است و هم از نظر ظاهری و هم از نظر امکانات از قبل لوکس‌تر شده است.

1prgfzx3u1cf4p05772g.jpg

شاسی ماشین با همکاری دانگ‌فنگ، شریک چینی پژو ساخته شده است. علاوه بر موتور سه سیلندر بنزینی و چهار سیلندر دیزل، برای اولین بار پژو ۲۰۰۸ را می‌توان با موتور الکتریکی هم سفارش داد. موتور الکتریکی ماشین ۱۳۶ اسب بخار نیرو دارد و با هر بار شارژ می‌تواند تا ۳۱۰ کیلومتر حرکت کند.

از جمله امکانات جدیدی که به این مدل اضافه شده، سیستم پارک خودکار است که ماشین را بدون نیاز به راننده پارک کرده یا از پارک بیرون می‌آورد.

سیستم دیگری هم ماشین را به طور خودکار بین دو خط جاده نگه می‌دارد و فاصله آن را با ماشین جلو بدون نیاز به راننده تنظیم می‌کند. ماشین همچنین به سیستم ترمز خودکار مجهز است و هشیاری راننده را بررسی می‌کند.

پژو ۲۰۰۸ از مدل‌های پرفروش پژو است. این ماشین امسال پس از داچیا داستر، فولکس‌واگن تی-راک (T-Roc) و رنو کپچر، چهارمین شاسی‌بلند کوچک پرفروش در اروپا بوده است. کارخانه فرانسوی امیدوار است بتواند با مدل جدید، خود را به صدر فهرست طولانی شاسی‌بلندهای کوچک برساند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها