کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بیت کوین، طلای دیجیتالی!


کد خبر : ۶۱۶۷۰دوشنبه، ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶:۲۷۱۰۹۷ بازدید

بیت کوین ارز دیجیتال محبوبی است که به تازگی به یکی از راه های سرمایه گذاری برای ایرانیان تبدیل شده است. راهی که ریسک معقولی دارد و تا به حال سرمایه گذاران بلند مدت آن را ...

بیت کوین، طلای دیجیتالی!

بیت کوین ارز دیجیتال محبوبی است که به تازگی به یکی از راه های سرمایه گذاری برای ایرانیان تبدیل شده است. راهی که ریسک معقولی دارد و تا به حال سرمایه گذاران بلند مدت آن را سربلند نگه داشته است. البته نوسانات قیمتی بیت کوین را نباید نادیده گرفت، به طور مثال تنها در کمتر از دو روز قیمت آن 2000 دلار افزایش پیدا کرد و که رقم قابل توجهی است. البته بسیاری از افراد نیز در این نوسانات شتاب زده و هیجانی عمل می کنند که باعث متضرر شدن آنان می شود.

اگر بخواهیم خودمانی بگوییم، فرض کنید فردی یک بیت کوین داشته باشد در این حالت طی دو روز حدود 26 میلیون تومان سود کرده است. برای سرمایه گذاری از طریق بیت کوین شاید لازم نباشد که بدانید بیت کوین چیست، اما قاعدتا اینکه بدانید دارید روی چه چیزی سرمایه گذاری می کنید می تواند کمک بیشتری به شما بکند. دید بهتر و مطالعه بیشتر در رابطه با فعالیتی که انجام می دهید قطعا شما را از فردی که چیزی نمی داند متمایز می کند.

 

بیت کوین تنها نیست!

اگر جدای از سرمایه گذاری روی بیت کوین، مبحث ارزهای دیجیتال برایتان جذاب است باید این را بدانید که بیت کوین تنها نیست و در کنار آن، ارزهای دیجیتال بسیار زیادی موجودند که بعضا کارکردی کاملا متفاوت با بیت کوین دارند. قطعا برای موفقیت در سرمایه گذاری روی هر چیزی لازم است اطلاعات به روز و کافی در رابطه با سرمایه گذاری خود اعم از اخبار، مقالات و آموزش ها داشته باشید.

بعضا برخی از وبسایت های حال حاضر، این مفاهیم را به صورت فنی و به طوری که برای همگان قابل فهم نیست بیان می کنند اما وبسایت میهن بلاکچین یک وبسایت تخصصی در زمینه ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاکچین است که تمامی اخبار و آموزش های لازم در این حوزه را در سطوح مختلف پوشش می دهد. بنابراین با مطالعه و پیگیری حواشی ارز دیجیتالی و همچنین اینکه اساسا تکنولوژی بلاکچین چیست می توانید درصد موفقیت و کسب سود خود را افزایش دهید.

 

قیمت لحظه ای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

وضعیت اقتصادی فعلی سبب شده است بسیاری از مردم در پی راه های سرمایه گذاری پر سود باشند که در این بین بعضا اسیر پروژه های کلاهبرداری که در قالب ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند می شوند. البته گفتنی است که مطمئن ترین راه ها نیز بدون مطالعه ممکن است با شکست مواجه شوند. فرض را بر این میگیریم که با مطالعه وارد این حوزه وسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال شده اید.

در این حالت به منبعی نیاز دارید که بتواند قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه ای در اختیارتان قرار دهد. یکی از سرویس های وبسایت میهن بلاکچین صفحه قیمت ارز دیجیتال است که با قابلیت های زیادی که قرار گرفته شده می تواند کمک کننده سرمایه گذاران و علاقمندان باشد. از جمله قابلیت های آن می توان به قیمت بر حسب تومان، نمودارهای شمعی و میله ای، میزان سود یا ضرر در 24 ساعت و... اشاره کرد.

منبع : ویرلن



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها