کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

همتی: منتظر واقعی شدن قیمت ارز باشید


کد خبر : ۶۱۶۱۷یکشنبه، ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳:۳۵۱۸۵۸۲ بازدید

عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی با بیان این که در حال حاضر قیمت از در کشورهای حاشیه ایران مانند امارات، یا در سلیمانیه عراق و ...

عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی با بیان این که در حال حاضر قیمت از در کشورهای حاشیه ایران مانند امارات، یا در سلیمانیه عراق و هرات افغانستان تعیین می شود، گفت: با راه اندازی بازار متشکل ارزی قصد داریم تعیین قیمت واقع در داخل کشور صورت گیرد و دیگر دنباله روی خارج از کشور نباشیم.

او که در برنامه ای تلویزیونی حضور یافته و به سئوالات پاسخ می داد،تاکید کرد: در این صورت دیگر یک خرید ۱۰ هزار دلاری برای یک خرید یک میلیون دلاری قیمت تعیین نخواهد کرد تا نرخ واقعی ارز تعیین شود و سامانی به نرخ هایی بدهد که در کوچه و بازار تعیین می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی با تاکید بر اینکه دوران سخت سپری خواهد شد و خوشبختانه قله و اوج مقاومت را طی کرده ایم، تاکید کرد: روند کاهشی در بازار ارز ادامه دار است، به هر حال بخشی از فشارهایی که به نرخ ارز وارد می شود مربوط به تقاضاها کاذب از خارج از کشور است. به طور مثال وقتی در دبی تقاضای سنگینی برای این ارز اعلام می شود نرخ به یکباره بالا می رود و در نهایت کشف قیمت بر اساس آخرین جهش ایجاد می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها