کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تولید پژو 301 بدون حضور شرکت پژو


کد خبر : ۶۱۵۹۰شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴:۱۰۱۵۷۶۶ بازدید

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از اجرای پروژه تولید پژو 301 بدون حضور این شرکت خبر داد و گفت: نمونه سازی این خودرو انجام گرفته و ...
تولید پژو 301 بدون حضور شرکت پژوتولید پژو 301 بدون حضور شرکت پژو

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از اجرای پروژه تولید پژو 301 بدون حضور این شرکت خبر داد و گفت: نمونه سازی این خودرو انجام گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تولید انبوه صورت گرفته است.

فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره ادامه تولید محصولات رنو و پژو در ایران بدون حضور این شرکت‌ها، گفت: پروژه تولید پژو ۳۰۱ بدون حضور این شرکت در حال اجرا است و نمونه سازی آن انجام گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تولید انبوه صورت گرفته است و به زودی رونمایی خواهد شد.

وی افزود: باید بستر و زمینه کار قطعه‌سازان به گونه ای تنظیم شود که این شرکت‌ها بتوانند خطوط تولید را نسبت به تولید پژو ۳۰۱ تنظیم کنند.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره ادعای مدیرکل تعزیرات استان تهران مبنی بر ادعای دو خودروساز داخلی مبنی بر کمبود قطعه غیرواقعی است، بیان کرد: گزارشی مبنی بر احتکار خودروسازان به ما نرسیده اما ممکن است برخی افراد سودجو خودرو خریداری و انبار کرده باشند که ما با پیگیری در تلاش هستیم با آن ها برخورد کنیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها