کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ارتش آمریکایی برای حمله نظامی محدود به ایران آماده شده بود اما مجوز عملیات صادر نشد


کد خبر : ۶۱۵۵۳جمعه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶:۳۰۴۸۳۰ بازدید

در پی بالاگرفتن تنش میان واشنگتن و تهران، برخی منابع خبری از تدارک ارتش آمریکا برای حمله به ایران خبرداده و تاکید کردند که این حمله احتمالی ...

یورونیوز نوشت: در پی بالاگرفتن تنش میان واشنگتن و تهران، برخی منابع خبری از تدارک ارتش آمریکا برای حمله به ایران خبرداده و تاکید کردند که این حمله احتمالی با دستور مستقیم دونالد ترامپ، لغو شده است.

آسوشیتد پرس به نقل از یک مقام آمریکایی اعلام کرد که نظامیان آمریکایی شامگاه پنجشنبه در واکنش به سرنگونی یک فروند پهپاد تجسسی توسط ایران خود را برای انجام «حملاتی محدود» آماده کرده بودند اما مجوز انجام این حمله به ناگهان لغو شد.

بر اساس این گزارش منبع ناشناسی که آسوشیتد پرس به آن استناد کرده در ادامه بدون ارائه جزئیات بیشتر تصریح کرده است که رادارها و سکوهای پدافند موشکی از جمله اهداف حملات محدود نظامی آمریکا به ایران بوده اند.

این درحالیست که رویترز نیز ساعاتی پیش به نقل از منابع نزدیک در دولت آمریکا اعلام کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از سرنگون شدن پهپاد تجسسی مجوز انجام حملات محدود به ایران را صادر و سپس آنرا لغو کرده بود. در گزارش نیویورک تایمز از چند مسئول بلند پایه دولت آمریکا به عنوان منابع این خبر یاد شده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها