کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رقابت فیس‌بوک با بیت‌کوین توسط ارز جدید لیبرا


کد خبر : ۶۱۴۷۴چهارشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶:۲۵۳۴۵۷ بازدید

فیس‌بوک توانسته است ارز مجازی جدید خود را با نام «لیبرا» معرفی کند. کارشناسان معتقدند که این ارز تا حدود زیادی می‌تواند با بیت کوین ...
رقابت فیس‌بوک با بیت‌کوین توسط ارز جدید لیبرارقابت فیس‌بوک با بیت‌کوین توسط ارز جدید لیبرا

فیس‌بوک توانسته است ارز مجازی جدید خود را با نام «لیبرا» معرفی کند. کارشناسان معتقدند که این ارز تا حدود زیادی می‌تواند با بیت کوین رقابت کند و حتی آن را پشت سر بگذارد.

به گزارش فوربس، غول شبکه‌های اجتماعی، فیس بوک، پس از طی بحران‌های زیادی که در ماه‌های گذشته با آن رو‌به‌رو بوده است، هم اکنون ارز مجازی خود را با نام «لیبرا» معرفی کرده است. خریداران و فروشندگان این ارز می‌توانند با پیام‌رسان واتس‌اپ یا با خود فیس‌بوک امکان خرید و فروش بواسطه این ارز یا انتقال پول به صورت رایگان را داشته باشند. معامله‌کنندگان می‌توانند این ارز را در یک کیف پول با نام «کالیبرا والت» نگهداری کنند.

هفته گذشته ارز مجازی فیس بوک توانست خود را به بیش از ۹ هزار دلار برساند. لیبرا هم اکنون به رقیبی جدی برای بیت‌کوین تبدیل شده و به عنوان ارز جهانی خوانده شده است.

بیت کوین در روزهای اخیر توانست خط حمایت ۹ هزار و ۴۷۸ دلار را نیز بشکند و نگاه سرمایه‌گذاران به میزان ۱۰ هزار دلار نیز دوخته شود. این در حالی است که توئیتر کماکان بیت کوین را به عنوان ارز جهانی و آینده ارز مجازی مطرح کرده است./ ایلنا



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها