کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از کیا کادنزا در مدل 2020


کد خبر : ۶۱۳۹۶دوشنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷:۵۷۱۴۷۸۸ بازدید

تغییرات بسیاری برای این سدان بزرگ و شیک به وجود آمده است. وقتی چند سال پیش مدل 2017 کادنزا را رانندگی کردیم، بهترین جمله ما برایش ...
رونمایی از کیا کادنزا در مدل 2020رونمایی از کیا کادنزا در مدل 2020

خبرآنلاین- تغییرات بسیاری برای این سدان بزرگ و شیک به وجود آمده است. وقتی چند سال پیش مدل 2017 کادنزا را رانندگی کردیم، بهترین جمله ما برایش "خوب است" بود. هیچ چیز خاصی در مورد آن قابل توجه نبود، اما مدل ۲۰۲۰ همه آن چیزی است که از یک سدان انتظار داریم.

کیا کادنزا ۲۰۲۰ یک طراحی شگفت انگیز را به نمایش می گذارد. جلو پنجره مشبک V شکل عنصر اصلی طراحی جلو خودرو را شامل می‌شود. به نظر می رسد کیا از جلو پنجره نسل‌ قبل راضی بوده و تصمیم گرفته آن‌ را بزرگ‌تر کند در حالی که چراغ‌ها باریک‌تر و کوچک‌تر شده‌اند و چهره‌ای زیباتر به خودرو داده‌ است.

کیا به همان طریق نیز به طراحی عقب ماشین حمله کرده است. چراغ‌های عقب حالا در سرتاسر خودرو کشیده‌ و با خط‌های مورب به یکدیگر متصل شده‌اند. این مثال بارز دیگری از طراحی آمیخته هیوندای و کیا برای چراغ‌های عقب است و ما را به شدت به یاد سوناتای جدید می‌اندازد.

b83qwgiud4b5szuu0map.jpg

تغییرات فضای داخل خودرو نیز بسیار قابل توجه هستند. مانیتور بزرگ‌تر ۱۲.۳ اینچ لمسی جایگزین مدل کوچک‌تر نسل قبل شده‌ است. قسمت مرکزی کابین کاملا بازنگری شده است از دسته دنده جدید گرفته تا دکمه‌های کنسول مرکزی که طراحی امروزی‌تری به خود گرفته‌اند. کادنزا قرار بوده‌ است که سدان لاکچری‌ محسوب شود و به نظر می‌رسد کیا در این راستا تمام تلاش خود را کرده است.

فعلا کادنزای ۲۰۲۰ مختص بازار آمریکا است که به یک موتور ۳.۳ لیتری ۶ سیلندر V شکل مجهز شده است و اطلاعات بیشتری در رابطه با آن در دسترس نیست، اما پیش بینی می‌شود که این مدل اواخر ۲۰۱۹ و یا اواسط ۲۰۲۰ آماده فروش باشد.

vc7wfoh9j64k5wi72f07.jpg

1pxwtws5n3hfx1kkspib.jpg

crmvjty5im4myo1of5.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها