کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت شکر به محدوده 4000 تومان رسیده است


کد خبر : ۶۱۳۵۸یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹:۱۲۱۹۰۳ بازدید

رئیس اتحادیه نبات، آب‌نبات ریز و قند ریز گفت: قیمت شکر در سطح بازار کاهش یافته و به محدوده 4000 تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه نبات، آب‌نبات ریز و قند ریز گفت: قیمت شکر در سطح بازار کاهش یافته و به محدوده 4000 تومان رسیده است.

حسن افخمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: عموم واحدهای تولیدی و فعال این صنف در سطح تهران در قالب واحدهای کارگاهی کوچک فعال هستند و فعالان صنفی که حجم کار خود را وسعت داده‌اند و در معیار کارخانجات صنعتی فعالیت دارند، از سطح شهر خارج و به اطراف شهر نقل مکان کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۵۵۰ واحد صنفی دارای جواز کسب و ۲۵۰ واحد در دست اقدام برای دریافت مجوزهای قانونی هستند، گفت: قیمت مواد اولیه رشد قابل توجهی داشته و این موضوع بر میزان مصرف تأثیرگذار بوده است و از سوی دیگر افراد با توجه به فرهنگ مصرف خود محصولات سنتی و صنعتی را برای مصرف انتخاب می‌کنند.

افخمی یادآور شد: محصولات این صنف، نبات، آب نبات، شکر پنیر و آبنبات های سنتی است که عمده ماده اولیه آن شکر است که در ماه‌های اخیر روند صعودی قیمت را در دستور کار قرار داد و با اقدامات دولت روند صعودی قیمت آن تا حدودی خنثی شد.

رئیس اتحادیه نبات، آب‌نبات ریز و قند ریز خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان در سه نوبت شکر دولتی از سوی اتحادیه به مجموع وزن هزار و ۲۵۰ تن در بین اعضا با قیمت ۳ تا ۳ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه شد.

وی تاکید کرد: توزیع دولتی شکر کاهش قیمت را به همراه داشت و قیمت بیش از ۸,۰۰۰ تومان را به محدوده ۴,۰۰۰ تومان رسانده است. در این شرایط محصولات نهایی این صنف نیز با توجه به قیمت شکر و فضای رقابتی قیمت‌گذاری می‌شوند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها