کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات دستگیری چند تن از اعضای شورای شهر و شهرداری چهارباغ


کد خبر : ۶۱۲۸۷جمعه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴:۳۴۱۳۸۴ بازدید

رئیس حوزه قضایی چهارباغ از دستگیری چند تن از اعضای شورای شهر و شهرداری چهارباغ خبر داد و گفت: اتهام این 15 نفر تبانی برای اختلاس و تخلیه اموال نامشروع بوده و مدارک موجود نشان می دهد که اختلاس اتفاق افتاده است.

مهدی اکبرپور، رئیس حوزه قضایی چهارباغ امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس در البرز در رابطه با دستگیری گروهی از کارمندان مدیریت شهری چهارباغ گفت: 15 نفر در رابطه با پرونده ای که ماه ها مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت دستگیر شدند.

رئیس حوزه قضایی چهارباغ بیان کرد: اتهام این 15 نفر تبانی برای اختلاس و تخلیه اموال نامشروع بوده و مدارک موجود نشان می دهد که اختلاس اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه بازجویی از افراد ادامه دارد، اعلام کرد: سه عضو شورای شهر فعلی، دو عضو شورای شهر سابق، یکی از معاونین شهردار و دو نفر از پرسنل شهرداری چهارباغ و نیز رابطین پیمانکاری که با آن ها مراودات مالی داشتند در این پرونده متهم هستند که دستگیر شدند.

اکبرپور تصریح کرد: تاکنون یکی از افراد به جرائم اتفاق افتاده اقرار کرده است و طی چند روز آتی مبلغ دقیق اختلاس و جزئیات تخلفات اعلام خواهد شد.

این مقام قضائی افزود: با اینکه اسنادی در این رابطه وجود دارد اما تاکنون متهمین جرم خود نپذیرفته اند و ما سعی داریم مسأله را به درستی پیگیری کنیم و از افراد اعتراف بگیریم؛ پنج عضو سابق و فعلی شورای شهر چهارباغ متهم ردیف اول پرونده هستند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها