کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شیطان‌پرست‌ها در کوه‌های آمل، کمپ زده‌ بودند


کد خبر : ۶۱۱۱۹دوشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰:۳۲۱۹۴۰ بازدید

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل در خصوص اخبار منتشر شده در بعضی از رسانه‌ها با موضوع انهدام باندی با عقاید و باورهای شیطانی ...

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل در خصوص اخبار منتشر شده در بعضی از رسانه‌ها با موضوع انهدام باندی با عقاید و باورهای شیطانی در تجمع ارتفاعات جاده هراز در ساری گفت: بر اساس اعلام نهادهای امنیتی از چند روز گذشته تردد خودروهای شخصی از انواع مختلف و از برخی نقاط کشور به منطقه مذکور تردد داشته‌اند، گزارش شد.

علی طالبی اظهار کرد: این افراد که در فضای مجازی گروهی تحت عنوان طبیعت گردی داشتند، در پوشش تور طبیعت گردی این تجمع را ساماندهی کرده بودند. زمانی که به محل مذکور رسیدیم با کمپ‌ها و چادرهای بسیار بزرگ و مردان و زنانی مواجه شدیم که ظاهر بسیار نامناسبی داشتند. در محل موردنظر لوازمی مرتبط با عقاید و باورهای شیطانی، مقادیر بسیار زیادی مشروبات الکلی و انواع مواد مخدر، تعدادی سگ از نژادهای گوناگون کشف و چند خودرو نیز در این رابطه توقیف شد. این افراد با نصب دوربین، تردد خودروها را زیر نظر داشتند و با تشکیل یک تیم امنیتی مانع ورود افراد ناشناس به محل تجمع خود می‌شدند.

به نوشته فارس، دادستان عمومی و انقلاب آمل از بازداشت ١٠ نفر در خصوص این پرونده خبر داد و افزود: ١٠ نفر از افراد اصلی این باند و زن و شوهری که لیدر این باند بودند بازداشت شدند و برای انجام تحقیقات در اختیار نهادهای امنیتی قرار دارند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها