کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خود تحریمی و جوسازی بازار آهن


کد خبر : ۶۱۰۴۷شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵:۵۷۷۰۹۹ بازدید

با نزدیک شدن به موعد تحریم های دولت آمریکا بازار آهن نشان داده که در زمینه خود تحریمی و جوسازی متخصص می باشد. بدین معنا که ...

آهن‌پرایس- با نزدیک شدن به موعد تحریم های دولت آمریکا بازار آهن نشان داده که در زمینه خود تحریمی و جوسازی متخصص می باشد. بدین معنا که در فاز افزایش از بازار جلو تر می رویم و نوسان را پیش خور می کنیم  و چه در فاز کاهش که متخصص زیر فروشی ونوسان منفی هستیم ، تخصص یافته ایم.

در جریان اخبار خروج ترامپ از برجام در بهار سال گذشته و بازگشت تحریمها در ۱۳ آبان همان سال در روز وقوع خبر شاهد بازگشت و معکوس شدن منحنی ها ی افزایشی بوده ایم؛ از این رو کارشناسان معتقدند که گذشت زمان و کسب تجربه حاکی از این است که حجم زیادی از هیجان های اخیر در حال اتفاق، دو تا سه روز قبل از وقوع آن تخلیه می شود. دقیقا این اتفاق را در چند روز اخیر نیز در پی انتشار اخبار سفر نخست وزیر ژاپن به تهران در روز ۲۱یا ۲۲خرداد مشاهده کردیم که می تواند در احتمال بازگشت منحنی قیمت ها به فاز افزایشی موثر باشد؛ البته اقتصاد به شدت سیاسی ایران ثابت کرده است که  هر خبر سیاسی تاریخ مصرف محدودی دارد.

آنچه در کلیه تحلیل های بازار آهن می تواند به عنوان عامل مهم و تاثیر گذار بر روند قیمت آهن آلات مطرح شود، نرخ ارز می باشد که تنها با اصلاح ساختار پولی و ساماندهی حجم سرسام آور نقدینگی در بازارهای مالی می توان روند پایدار کاهش قیمت آن را متصور بود. البته ناگفته نماند که تاکنون هیچ راهکار مناسبی برای اصلاح زیر ساختهای بانکی و تورمی در کشور اتفاق نیافتاده است.

بنابراین روند بازار آهن در اولین روز هفته بعد از اتمام ماه مبارک رمضان هم چنان تداوم ثبات قیمت آهن آلات در اکثر مبادی می باشد که البته به پایداری این ثبات برای بلند مدت نمی توان امیدوار بود چرا که ممکن است سرازیری نرخ ارز در روز های آتی بازار را با روند کاهشی مواجه کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها