کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گزارش میدانی از بازار آهن‌آلات امروز شنبه


کد خبر : ۶۰۸۹۲شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰:۱۸۵۷۳۲ بازدید

بازار آهن اولین روز کاری خود را در هفته جاری با اندکی تلورانس در قیمت گذاری محصولات خود آغاز کرد تا شاید بدین ترتیب بتواند از ...
گزارش میدانی از بازار آهن‌آلات امروز شنبهگزارش میدانی از بازار آهن‌آلات امروز شنبه

آهن پرایس- بازار آهن اولین روز کاری  خود را در هفته جاری با اندکی تلورانس در قیمت گذاری محصولات خود آغاز کرد تا شاید بدین ترتیب بتواند از یکنواخت شدن روند ثبات  قیمت ها در بازار کاسته و متقاضیان منتظر را به خرید ترغیب نمایند. اگرچه تکرار این رفتار بنا بر دلایلی چون ضعف مشهود تقاضا، کاهش فعالیت سفته‌ بازان در این حوزه، کاهش نرخ دلار و از همه مهم تر عدم اطمینان سرمایه گذاران  و مصرف کنندگان نسبت به آینده بازار آهن با توجه به روند فعلی در ماه های اخیر به کرّات مشاهده شده است  و نتوانسته نتیجه دلخواه را برای مجریان آن در پی داشته باشد.

در روز جاری شاهد کاهش ۵۰ تومانی به ازای هر کیلو در قیمت محصول قوطی پروفیل کارخانه تهران شرق و هم چنین افزایش ۲۰ تومانی به ازای هر کیلوگرم در محصول میلگرد آجدار کارخانه شمس سپهر بوده ایم. تغییراتی که تا کنون بهای هر کیلو میلگرد آجدار را در حال حاضر در محدوده ی ۴۹۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان با احتساب مالیات بر ارزش افزوده قرار داده است. نکته قابل تامل در اعلام قیمت آهن آلات امروز ثبات موجود در بهای اعلامی محصولات کارخانه هایی است که در هفته های اخیر پرچمدار افزایش قیمت بوده اند.

در حوزه های نبشی وناودانی نیز در روز جاری ثبات قیمتی و بالعکس در بخش قوطی و پروفیل روند کاهشی قیمت را تا کنون  در اغلب مبادی  شاهد هستیم؛ بدین ترتیب تغییر فاز قیمتی فاحشی را نمی توان برای روز جاری و روزهای آتی محتمل دانست مگر اینکه با تدابیر مسئولان و صاحبان قدرت و یا با تغییر جهت ناگهانی نرخ ارز بازار مجدد با شوک قیمتی مواجه کند و به تبع آن جو روانی حاصل از این شوک می تواند برای مدتی  بازار را با التهاب همراه کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها