کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مدل جدیدی از نوکیا برای جنگ با رقبا


کد خبر : ۶۰۶۹دوشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹:۵۵۱۳۸۲۵ بازدید

اگر شما هم از گوشی‌های تکراری سامسونگ و اپل خسته شده‌اید و تصمیم دارید تا برای تنوع هم که شده یک تلفن ویندوزی خریداری کنید، بهتر است تا Lumia 930 را در نظر داشته باشید.
مدل جدیدی از نوکیا برای جنگ با رقبامدل جدیدی از نوکیا برای جنگ با رقبا

اگر شما هم از گوشی‌های تکراری سامسونگ و اپل خسته شده‌اید و تصمیم دارید تا برای تنوع هم که شده یک تلفن ویندوزی خریداری کنید، بهتر است تا Lumia 930 را در نظر داشته باشید. این دستگاه با قابی پلاستیکی و ظاهری متفاوت می‌تواند به راحتی عنوان بهترین ویندوز فون را به دست آورد.

همانند تمامی گوشی‌های شرکت نوکیا این دستگاه نیز از سیستم عامل ویندوز فون بهره می‌برد و از سخت افزاری قدرتمند به منظور رقابت با بهترین‌های بازار نیز بهره‌مند است. گوشی Lumia 930 از یک پردازنده 4 هسته ای 2.2 گیگاهرتزی استفاده می‌کند . به دوربینی 20 مگاپیکسلی با صفحه نمایش فول اچ دی 5 اینچی مجهز است.همان‌طور که می‌دانید بزرگ‌ترین مشکل سیستم عامل ویندوز فون بانک نرم افزاری آن است، این سیستم عامل با اینکه زمینه بسیار مناسبی برای ساخت نرم افزار دارد اما به دلیل شهرت کمتر از تعداد بسیار کمتری نرم افزار پشتیبانی می‌کند. قیمت این دستگاه در بازار در حدود 700 دلار است که آن را در رده گوشی‌های گران قیمت قرار می‌دهد.

نوکیا مدتی است که طراحی خاصی را برای محصولات خود انتخاب کرده است، از جمله استفاده از رنگ‌های روشن و متنوع و هم چنین تولید دستگاه‌ها در اندازه ای بزرگ‌تر از معمول.این تلفن همراه نیز با استفاده از همین طرح‌ها ساخته شده است و با ظاهری روشن می‌تواند مورد پسند افراد بسیاری واقع شود. با این حال شرکت نوکیا این دستگاه را در رنگ مشکی نیز تولید کرده است.یکی از تفاوت‌های ظاهری این دستگاه با سایر گوشی‌های بازار انحنای اطراف شیشه های آن است که ظاهر این وسیله را با سایر مدل‌های بازار کمی متفاوت می‌کند.

این دستگاه از صفحه نمایشی 5 اینچی استفاده می‌کند که آن را در کلاس گوشی‌های بزرگ قرار می‌دهد. قاب اطراف صفحه نمایش دستگاه نازک است و به همین دلیل دستگاه از بسیاری از گوشی‌های 5 اینچی کوچک‌تر است.با اینکه حافظه 32 گیگابایتی داخلی دستگاه می‌تواند تا مدت بسیاری برای شما کافی باشد، اما عدم امکان استفاده از کارت حافظه باعث می‌شود تا این دستگاه کمی از رقبا عقب ضعیف‌تر به نظر آید.نوکیا 930 به آخرین نسخه ویندوز 8.1 مجهز است و می‌تواند بهترین امکانات این سیستم عامل را به راحتی برای شما فراهم کند.یکی از جدیدترین ویژگی‌های ویندوز فون، منشی مجازی کورتانا است که در حال حاضر تنها در آمریکا فعال است. این موضوع خود یک نکته منفی بزرگ برای این دستگاه جدید محسوب می‌شود.

در بخش دوربین نوکیا همیشه یکی از تولید کنندگانی بوده که سعی کرده تا کیفیتی بالاتر از حد معمول را به مشتریان خود ارایه دهد. بخشی از این موفقیت نیز مربوط به استفاده از لنزهای کارل زایس است که کیفیت تصاویر گوشی‌های این شرکت را بهبود می‌بخشد.

می‌توان گفت که نوکیا پس از پیوستن به مایکروسافت آینده روشنی پیش رو دارد و می‌توان امید داشت که این شرکت در سال‌های آینده باز هم به میان بهترین‌های بازار بازگردد.

در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های لومیا 930 بانک نرم افزاری بسیار محدود آن است که می‌تواند افراد بسیاری به سمت آن نروند، اما افرادی که بتوانند کمتر بودن تنوع نرم افزاری این دستگاه را قبول کنند تلفن همراهی در اختیار خواهند داشت که می‌تواند به راحتی بسیاری از رقبا را کنار بگذارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها