کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتظار بازگشت رونق به بازار آهن‌آلات


کد خبر : ۶۰۱۹۸یکشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱:۱۳۳۷۲۳ بازدید

روز گذشته پس از مدت ها شاهد روند نزولی در بازار آهن بوده و این امر سبب جریان یافتن خون تازه ای در کالبد بازار بی جان آهن شد و بسیاری ...

آهن‌پرایس- روز گذشته پس از مدت ها شاهد روند نزولی در بازار آهن بوده و این امر سبب جریان یافتن خون تازه ای در کالبد بازار بی جان آهن شد و بسیاری از متقاضیان خرید آهن آلات به خصوص میلگرد آجدار و ورق های آهنی را پس از مدت ها ناامیدی از کاهش قیمت های موجود در بازار بار دیگر به فعالیعت و تلاش واداشت تا در جهت تکمیل پروژه های ناتمام خود برآیند. پروژه هایی که نیمه کاره رها شده اند و جمع کثیری از افراد جامعه را در بلاتکلیفی قرار دادند.

بازار متعادل قطعا مناسب حال تمام اقشار و طیف های جامعه می باشد مگر قشری سود جو که از زیان مردم در شعف اند و به دنبال فرصت برای کشف راه حلی برای کسب سود بیشتر از بازار آشفته می باشند. اما این روزها که روند نزولی قیمت ها شروع شده است دست این طیف از جامعه برای چپاول مال مردم کوتاه مانده است.

به هر با وجود حال خوب  این روزهای متقاضیان خرید آهن آلات و از سر گیری معاملات و رونق کسب و کارها، فاز جدید تحریم های اعمالی علیه ایران در بخش فلزات و سنگ آهن ممکن است برای دوره کوتاهی معاملات تجاری در سمت صادرات را تحت تاثیر قرار دهد، اما بیش از آن بر واردکننده های محصولات فولادی به ایران اعمال فشار می کند. اگرچه ایرانی‌ها برای ادامه صادرات به کشورهای همسایه در خاورمیانه و منطقه شمال آفریقا (حوزه منا) در مورد محصولات فولادی و شرکای تجاری از جمله چین و هند در مورد صادرات محصولات سنگ‌آهن خود تلاش خواهند کرد.

 این فشارها  اروپا را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد  چرا که با توجه به قوانین ضد دامپینگ، همواره ورق گرم ایرانی به عنوان یک گزینه پایدار برای خریدارن اتحادیه اروپا مطرح بوده است و هم چنین محصولات وارداتی اروپا اعم از پروفیل، ورق های آلیاژی، کلاف گرم و لوله های بدون درز که برخی از مواد اولیه خود را از ایران تامین می کردند با وجود این محدودیت ها با مشکلاتی مواجه خواهند گشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها