کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ماکارونی با موافقت سازمان حمایت 75 درصد گران شد


کد خبر : ۵۹۹۸۴دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷:۵۶۵۸۲۹ بازدید

دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی با بیان اینکه سازمان حمایت با افزایش 75 درصدی قیمت موافقت کرده ...

دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی با بیان اینکه سازمان حمایت با افزایش 75 درصدی قیمت موافقت کرده است، گفت: با افزایش ۸۵ درصدی قیمت گندم ناچار به افزایش قیمت شدیم.

سید ارمیا واعظ لاری در گفت‌وگو با میزان درباره دلایل افزایش قیمت ماکارونی اظهار کرد: از سال ۹۴ تا ۹۷ ماکارونی افزایش قیمتی نداشته است اما، در مهرماه سال گذشته با توجه به افزایش هزینه‌های جانبی ۱۶ درصد قیمت‌ها افزایش یافت.

دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی افزود: امسال به دلیل حذف یارانه گندم از بخش صنعت و افزایش ۸۵ درصدی قیمت گندم و ۳۵ درصدی دستمزد ناچار به افزایش قیمت بودیم.

وی گفت: علی رغم اینکه سازمان حمایت با افزایش ۷۵ درصدی قیمت ماکارونی موافقت کرد، اما اعضای انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی به منظور کمک به تامین معاش مردم کمترین افزایش را در نظر گرفت و فقط قیمت محصولات خود را ۵۲ درصد افزایش دادند.

واعظ با بیان اینکه علاوه بر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی، انجمن صنفی کارخانجات ماکارونی نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: تصمیم اعضای انجمن صنفی مبنی بر افزایش ۷۵ درصدی قیمت‌ها است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی با بیان اینکه در حال حاضر افزایش قیمت ماکارونی به دو صورت انجام گرفته است، گفت: سازمان حمایت قیمت ماکارونی ۷۰۰ گرمی را که مبنای قیمت گذاری است ۵ هزار و ۴۵۰ تومان در نظر گرفته است، اما برند‌های زیرمجموعه انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی با قیمت کمتر محصولات خود را عرضه می‌کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها