کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش تحریم‌ها به طور رسمی 4 ماه تمدید شد


کد خبر : ۵۹۹۴چهارشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰:۱۷۲۹۳۹ بازدید

روز گذشته وزارت خزانه‌داری امریکا و اتحادیه اروپا در بیانیه‌های جداگانه‌ای تمدید 4 ماهه کاهش تحریم‌های ایران را اعلام کردند.

روز گذشته وزارت خزانه‌داری امریکا و اتحادیه اروپا در بیانیه‌های جداگانه‌ای تمدید 4 ماهه کاهش تحریم‌های ایران را اعلام کردند.

در این زمینه وزارت خزانه‌داری امریکا طی بیانیه‌ای از تمدید کاهش موقت تحریم‌ها علیه ایران تا ۴ ماه دیگر خبر داد. به گزارش وزارت خزانه‌داری امریکا، این وزارتخانه طی بیانیه‌ای اعلام کرد کاهش تحریم‌ها علیه ایران تا 24 نوامبر [چهار ماه دیگر] تمدید شد. بر اساس بیانیه وزارت خزانه‌داری امریکا، دولت امریکا کاهش تحریم‌ها بر اساس برنامه اقدام مشترک را تا 24 نوامبر 2014 تمدید کرد. تمدید کاهش تحریم‌ها از 21 جولای اجرایی شده است.

تحریم‌هایی که بر اساس توافقنامه ژنو می‌بایست کاهش یابد تحریم‌هایی در رابطه با پوشش بیمه و حمل و نقل محموله‌های نفت ایران، مقررات تحریمی بر واردات، خرید یا حمل و نقل محصولات پتروشیمی ایران، ممنوعیت تجارت طلا و فلزهای گران‌بها با دولت ایران، هیأت‌های عمومی، بانک مرکزی ایران یا افراد و نهادهای خصوصی بود و همچنین مبادلات بشردوستانه با ایران نیز می‌بایست تسهیل شود. از دیگر موارد این توافق، ثابت ماندن میزان صادرات نفت ایران به میزان متوسط صادرات پایان سال 2013 بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها