کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بستانکاری خیالی در قبض موبایل همراه اول + عکس


کد خبر : ۵۹۷۹سه شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶:۴۱۱۱۵۷۰ بازدید

اخیرا در پیگیری علت درج یک بستانکاری بی‌دلیل در قبض همراه اول، نتایج جالبی حاصل شد؛ آنچه اپراتور سامانه 09990 می‌بیند با قبض چاپی متفاوت است. مشترک و اپراتور دلیل بستانکاری ...

اخیرا در پیگیری علت درج یک بستانکاری بی‌دلیل در قبض همراه اول، نتایج جالبی حاصل شد؛ آنچه اپراتور سامانه 09990 می‌بیند با قبض چاپی متفاوت است. مشترک و اپراتور دلیل بستانکاری را نمی‌دانند اما مبلغ از صورت‌حساب کسر شده است.

در حالی که همواره اغلب گلایه‌ها از طلبکاری و گرانی قبوض موبایل است، پیدا شدن یک نمونه بستانکاری بی‌دلیل در قبوض در نوع خود جالب و قابل توجه است.

یکی از مشترکان اپراتور اول با ارائه تصویر قبض چاپی همراه اول خود، اعلام می‌کند که در قبض اول سال جاری، مبلغ 73 هزار تومان بستانکاری برای او منظور شده که از علت بستانکاری اطلاعی ندارد و مبلغ اضافه‌ای در قبوض دوره قبض پرداخت نکرده که در این قبض بازگشته باشد.

سا‌ده‌ترین راه‌حل پیشنهادی برای روشن‌شدن موضوع، تماس با سامانه پاسخگویی 09990 همراه اول است؛ اما ماجرا زمانی پیچیده‌ می‌شود که این سامانه نیز از علت بستانکاری اطلاع ندارد و به مشترک اعلام می‌کند چنین بستانکاری‌ای در صورت‌حساب وی وجود ندارد. گویا صورت‌حسابی که اپراتور مشاهده می‌کند با نسخه چاپی که به مشتری تحویل داده شد، همخوانی ندارد.

همراه اول نیز در پیگیری اینکه آیا در این دوره بستانکاری عمومی متوجه مشترکان شده، پاسخ منفی داد. این اپراتور می‌گوید: اگر مشترکی در دوره‌های قبل اضافه پرداخت داشته‌ باشد، در دوره جدید مبلغ با عنوان بستانکاری لحاظ می‌شود.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز در برابر اینکه آیا بازخوردی از سوی مشترکان مبنی بر درج بستانکاری غیرمعمول، داشته‌اند، پاسخ داد: چنین موردی منعکس نشده است.
 

9xbjwc4k4i7wo6bnd.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها