کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افت شدید قیمت مرغ موجب کاهش جوجه ریزی می‌شود


کد خبر : ۵۹۶۲۲چهارشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶:۳۶۴۸۱۳ بازدید

کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: اگر قیمت گوشت مرغ کاهش شدید داشته باشد با عکس‌العمل مرغداران و کاهش جوجه ریزی مواجه می‌شویم.

نظر افضلی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار، گفت: اگر قیمت گوشت مرغ کاهش شدید داشته باشد با عکس‌العمل مرغداران و کاهش جوجه ریزی مواجه می‌شویم.

تولیدکنندگان مرغ نهاده‌ها را از بازار آزاد تهیه می‌کنند

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر نهاده‌های مورد نیاز تولید کنندگان مرغ تامین می‌شود اما برخی مرغداران مجبور هستند نهاده‌های مورد نیاز خود را از بازار آزاد با قیمت بالاتری تهیه کنند، گفت: بخشی ازهزینه‌های جانبی پرورش دهندگان مرغ گوشتی از جمله کرایه‌ها افزایش داشته است.

مرغداران برای ادامه تولید نیازمند حاشیه سود هستند

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید قیمت مرغ در بازار به نحوی باشد که تولیدکنندگان حاشیه سود داشته باشد، ادامه داد: در صورتی که مرغداران اقدام به جوجه ریزی در دوره‌های بعدی نکنند در بازار با کمبود گوشت مرغ و افزایش مجدد قیمت مواجه می‌شویم.

مرغ زنده با قیمت حدودا 8 هزار تومان خریداری می‌شود

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید توجه داشته باشیم که مرغ زنده از مرغ داران حدودا با قیمت هر کیلوگرم 8 هزار تومان خریداری می‌شود، عنوان کرد: لازم است تا گوشت مرغ با آنالیز قیمتی به بازار عرضه شود تا نه مصرف کنندگان با مشکل واجه شوند و نه تولیدکنندگان سودهای کلانی دریافت کنند.

شرکت پشتیبانی امور دام بازار مرغ را کنترل کند

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که قیمت گوشت مرغ روند کاهشی شدید تری داشته باشد شرکت پشتیبانی امور دام باید وارد بازار شود و با تدابیر لازم و خرید با قیمت متعادل مانع از زیان کلان تولیدکنندگان شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها