کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سکه و دلار به عدم تمدید معافیت‌های نفتی توجهی نکردند


کد خبر : ۵۹۵۸۲سه شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲:۲۷۱۳۳۸۰ بازدید

در سومین روز اردیبهشت ماه، نوسان گیران سعی کردند قیمت دلار را وارد کانال بالاتر کنند، ولی ضعف بازار در سمت تقاضا، آن ها را ناکام ...

در سومین روز اردیبهشت ماه، نوسان گیران سعی کردند قیمت دلار را وارد کانال بالاتر کنند، ولی ضعف بازار در سمت تقاضا، آن ها را ناکام گذاشت. روز سه شنبه، شاخص ارزی 10 تومان افزایش را به ثبت رساند و به بهای 13 هزار و 890 تومان رسید. برخلاف دلار، سکه راه ثبات را انتخاب کرد و روی عدد 4 میلیون و 860 هزار تومان ایستاد.

به گفته فعالان، صبح امروز برخی معامله گران به افرادی که برای خرید وارد بازار شدند، قیمت های زیر 14 هزار تومان را پیشنهاد نمی دادند ولی همینکه فعالیت بازار از حدود ساعت 11 آغاز شد، قیمت به سرعت در جهت مخالف حرکت کرد و به محدوده 13 هزار و 900 تومان وارد شد.

بر اساس گفته های برخی بازیگران ارزی، نوسان گیران قصد داشتند با استفاده از خبر عدم تمدید معافیت های نفتی ایران توسط آمریکا، فضای بازار را هیجانی کنند و با افزایش قیمت ابتدای روز، زمینه ساز ورود تقاضای جدید به بازار شوند. با این حال، تقاضای چندانی به خصوص از ناحیه افراد عادی وارد بازار نشد و همین موضوع موجب شد که نوسان گیران از موضع ابتدای روز خود عقب نشینی کنند.

هم چنین در این روز میزان عرضه بازیگران بازارساز در سطح مناسبی قرار داشت و نوع قیمت گذاری صرافی های بانکی نیز به گونه ای نبود که محرک ورود تقاضای آربیتراژی به بازار شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها