کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

NIKON D800 ، بهترین دوربین DSLR + قیمت در ایران


کد خبر : ۵۹۵۱دوشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹:۴۷۸۱۵۵ بازدید

زمانی که Nikon مدل D800 خود را تبلیغ می کرد این کار یک دیوانگی محض به نظر رسید. اما بعد از استفاده از آن معلوم شد که سنسور فول فریم 36 مگا پیکسلی آن یک شگفتی ساز بی نظیر است.
NIKON D800 ، بهترین دوربین DSLR + قیمت در ایرانNIKON D800 ، بهترین دوربین DSLR + قیمت در ایران

 زمانی که Nikon مدل D800 خود را تبلیغ می کرد این کار یک دیوانگی محض به نظر رسید. اما بعد از استفاده از آن معلوم شد که سنسور فول فریم 36 مگا پیکسلی آن یک شگفتی ساز بی نظیر است. اگر چه این دوربین در عکاسی در نور کم ارجحیت چندانی ندارد و بعضی تصاویر به دلیل تنظیمات ISO در سطح بالاتر کیفیت لازم را ندارند ولی هنوز هم در این مورد از قدرت و کارآیی کافی برخوردار است.

اگر در کنار این دوربین از لنزهای فوق العاده شارپ (super-sharp) نوع G استفاده کرده و در سطح ISO پایین عکس بگیرید، عکس های این دوربین به عکس های فرمت میانه (Medium Format در مورد دوربین هایی است که تصویر را در فیلم های بزرگتر از ۲۴ در ۳۶ میلی متر ذخیره می کنند) نزدیک خواهند بود. اگر کار سطح بالا به عنوان بالاترین انتخاب شما در لیست برترین ها باشد این دوربین یک انتخاب فوق العاده برای شما است.

این دوربین در مد برش تصویر (crop mode) بسیار خوب عمل می کند. عملگر برش تصویر ۱٫۵X در این دوربین هنوز ۱۵٫۳ مگاپیکسل از دقت تصویر را دارا می باشد و این در حالیست که با استفاده از بخش مرکزی (که دارای تیزترین قسمت است) دایره لنزها برای حصول بهترین نتایج، فاصله کانونی بیشتری را از لنزهای تان برای شما فراهم می کند.

بعد از یک هفته استفاده از این دوربین شما عاشق کار کردن با آن خواهید شد. در صورتی که از نظر مالی مسئله ای نداشته باشید این دوربین اولین انتخاب شما خواهد بود. در حالی که Nikon D45 مزایای زیادی از لحاظ سرعت در اختیار شما قرار می دهد، دقت تصویر D800 مهمترین عامل فروش این دوربین می باشد و مطمئناً نظر شما را بسوی خود جلب خواهد کرد. خلاصه اینکه D800 شاید مهمترین دوربین DSLR است که در سال های اخیر وارد بازار ایران شده است.

قیمت در تیرماه 93 : 7.600.000 تومان (فقط قیمت بدنه) 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها