کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

به باجه بعدازظهر بانک ها اعتماد نکنید


کد خبر : ۵۹۴۹دوشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶:۱۷۳۹۰۵ بازدید

بسیاری از بانک ها باجه بعدازظهر را تنها برای تبلیغات ارائه خدمات به کار می برند و خدمات مطلوبی به مشتریان ارائه نمی دهند.

در نگاه اول و هنگامی که ساعت کاری بانک ها را بر روی درب ورودی مشاهده و از باز بودن بانک در باجه بعدازظهر اطلاع پیدا می کنید اینگونه متصور می شود که هر خدمتی که در صبح ارائه می شود در باجه بعدازظهر نیز ارائه می شود. 

این در حالی است این تصور کاملا اشتباه بوده و شهروندان خیلی نباید به باجه بعدازظهر بانک اعتماد کنند! شهروندان باید پیش از آنکه بخواهد از خدمات بانک ها در باجه بعدازظهر استفاده کنند باید از ارائه خدمات مورد نظر اطمینان حاصل کنند. 

شهروندی در مراجعه به بانک دولتي در باجه بعدازظهر چکی را به مسئول بانک ارائه و پس از اینکه چک مورد نظر خالی می باشد تقاضای برگشت زدن چک را می کند. 

اما کارمند مربوطه در کمال تعجب این پاسخ را به مشتری می دهد که در باجه بعدازظهر چک برگشت نمی زنیم! 

مشتری به این پاسخ کارمند بانک معترض می شود و ادامه می دهد: مگر قانون جدید آمده که بعدازظهر چه کارهایی انجام دهید و چه کارهایی انجام ندهید، وقتی درب بانک باز است باید حداکثر خدمات را به مشتریان ارائه دهید حال چه فرقی می کند صبح باشد یا بعدازظهر؟ 

کارمند ادامه می دهد در باجه بعدازظهر فقط دریافت و پرداخت صورت می گیرد و هر گونه خدمات دیگری از جمله برگشت چک، صدور چک بانکی و بین بانکی، واریزچک بین بانکی به حساب، انتقال وجه بین بانکی ساتنا و پایا و... انجام نمی شود. 

مشتری نیز شاکی از بانک خارج و از نحوه برخود کارمند گله می کند و ادامه می دهد همه بانک ها همین گونه هستند و تبلیغات اغواکننده وخدمات حداقلی به مردم ارائه می دهند. بنابراین به شهروندان توصیه می شود پیش از انجام امور بانکی خود در بعدازظهر نسبت به ارائه خدمت مورد نظر در بانک مطمئن شوند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها