کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آخرین تحولات بازار گل


کد خبر : ۵۹۴۵۵شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲:۲۳۲۱۴۰ بازدید

شاهرخی از رکود حاکم بر بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی گل نسبت به ایام پایانی اسفند 60 درصد ارزان شده است.
آخرین تحولات بازار گلآخرین تحولات بازار گل

اکبر شاهرخی رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران در گفت و گو با خبرنگاران جوان، از رکود حاکم بر بازار گل خبر داد و گفت: هم اکنون قیمت گل نسبت به ایام پایانی اسفند ۶۰ درصد ارزان شده است.

وی با بیان اینکه بازار گل تعریف چندانی ندارد، افزود: با توجه به فراوانی عرضه نسبت به تقاضا، کمبودی در عرضه گل وجود ندارد.

شاهرخی با اشاره به اینکه گل فروشی‌ها برای تزئین گل مبلغ جداگانه دریافت نمی‌کنند، بیان کرد: البته برخی گل فروشان به دلخواه مشتری به سبب استفاده از برگ و سبد‌های مخصوص تزئین هزینه جداگانه دریافت می‌کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران ادامه داد: قیمت گل بسته به تزئینات از مناطق شمال تا جنوب مختلف است که این امر کاملا طبیعی است.

وی از افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت سایر ملزومات خبر داد و گفت: علی رغم افزایش چشمگیر قیمت ملزومات گل همچون سیم، کاغذ، رمان و... در پی نوسان نرخ ارز از ابتدای سال گذشته تا کنون،  نرخ گل نوسان چندانی نداشته است.

این مقام مسئول درباره آخرین تحولات بازار گل در روز نیمه شعبان بیان کرد: با توجه به فراوانی گل و رکود حاکم بر بازار، قیمت گل نوسان چندانی نخواهد داشت.

شاهرخی نرخ مصوب هر شاخه گل رز را ۶ تا ۱۰ هزار، مریم ۳ تا ۶ هزار، لیلیوم ۲۰ هزار، ارکیده ۲۰ تا ۲۵ هزار، آلستریوم ۳ تا ۵ هزار، میخک دسته‌ای ۷ تا ۱۰ هزار و داودی ۷ تا ۱۰ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران در توصیه‌ای به افراد بیان کرد: به افراد توصیه می‌شود که از گل فروشی‌های دارای مجوز، گل خریداری کنند تا در صورت تخلف و گران فروشی و طرح شکایت به اتحادیه امکان رسیدگی وجود داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مشکلی در واردات بذر نداریم، تصریح کرد: با وجود شرایط تحریم، تا کنون واردکنندگان مشکلی در تامین بذر اولیه نداشتند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها