کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توصیه یک نماینده مجلس به مردم درباره ریسک سرمایه‌گذاری در بازار طلا و ارز


کد خبر : ۵۹۴۳۰جمعه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶:۱۰۱۶۳۷۶ بازدید

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اقدامات نابخردانه ترامپ مبنای سرمایه‌گذاری مردم در بازار ارز و طلا باشد.
توصیه یک نماینده مجلس به مردم درباره ریسک سرمایه‌گذاری در بازار طلا و ارزتوصیه یک نماینده مجلس به مردم درباره ریسک سرمایه‌گذاری در بازار طلا و ارز

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به تلاش آمریکا برای اخلال در نظام اقتصادی ایران، گفت: اقدام اخیر مسئولان آمریکایی درباره سپاه پاسداران، تأثیری در بازار ارز و طلا ندارد و افزایش قیمت به‌دلیل فضاسازی‌های دلالان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اقدامات نابخردانه مسئولان کاخ‌سفید مبنای سرمایه‌گذاری مردم در بازار ارز نباشد، افزود: برخی نابسامانی‌ها در بازار ارز به‌دلیل سوء استفاده دلالان از شرایط به‌وجودآمده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه بالا رفتن قیمت دلار مبنای اقتصادی نداشته و تحت تأثیر عوامل روانی بوده بنابراین طی روز‌های آینده روند افزایش قیمت ارز‌ها متوقف می‌شود.

حجت الاسلام لارگانی با تأکید بر اینکه نوسانات بازار ارز و مدیریت آن برای تولیدکنندگان مهم است، تأکید کرد: ضروریست که بانک مرکزی اقداماتی در جهت کنترل این بازار انجام دهد و هدف بانک مرکزی باید استمرار ثبات اقتصادی در این شرایط باشد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: به‌عنوان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به مردم توصیه می‌کنم تحت تأثیر فضای روانی و جوی که برخی دلالان ایجاد می‌کنند قرار نگیرند و به این بازار پر‌ریسک ورود نکنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها