کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آپارتمان‌های قیمت مناسب در تهران + جدول


کد خبر : ۵۹۱۹۰شنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹:۴۶۵۳۲۷ بازدید

مشاوران املاک مناطق مختلف شهر تهران عنوان می‌کنند اگرچه میانگین قیمت خرید و فروش مسکن در اواخر سال گذشته مجددا افزایش ...
آپارتمان‌های قیمت مناسب در تهران + جدولآپارتمان‌های قیمت مناسب در تهران + جدول

مشاوران املاک مناطق مختلف شهر تهران عنوان می‌کنند اگرچه میانگین قیمت خرید و فروش مسکن در اواخر سال گذشته مجددا افزایش یافت و به ۱۱ میلیون تومان رسید اما متقاضیان مصرفی هنوز هم می‌توانند با جست‌و‌جو واحد مناسب مورد نظر خود را در بازار بیابند.

به گزارش ایران جیب از دنیای‌اقتصاد، بررسی‌های میدانی از وضعیت معاملات املاک در بازار تهران نشان می‌دهد اگرچه به دلیل افزایش شکاف میان متوسط قیمت خرید و فروش ملک و همچنین قدرت خرید متقاضیان مصرفی، امکان حضور بخش زیادی از خریداران در بازار مسکن وجود ندارد اما برخی از متقاضیان این گروه که به تسهیلات خرید مسکن مجهز هستند هنوز هم می‌توانند در برخی محلات شهر تهران آپارتمان موردنظر خود را پیدا کنند. به گفته آنها مهم‌ترین نکته‌ای که باید مدنظر متقاضیان خرید مسکن قرار گیرد این است که در وضعیت کنونی بازار ملک، باید با تغییر ویژگی‌های مدنظر درخصوص خرید آپارتمان همچون تغییر محله، تغییر عمربنای ملک یا کاهش متراژ به خرید ملک اقدام کنند.

در جدول نبض بازار امروز نیز قیمت پیشنهادی آپارتمان‌ در مناطق مختلف شهر تهران که پایین‌تر از آپارتمان‌های مشابه آنها در منطقه قیمت‌گذاری شده‌اند ارائه شده است. ویژگی عمده این آپارتمان‌ها عمربنای بین ۱۰ تا ۲۰ سال است و معدود آپارتمان‌های قیمت مناسب با عمربنای کمتر از ۱۰ سال در میان آنها مشاهده می‌شود.

w9aq0lwf8nxlgl271sh0.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها