کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رشد قیمت در بازار طلا و سکه


کد خبر : ۵۹۰۲۴یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵:۳۸۶۱۷۳ بازدید

در حالی که بازارهای جهانی در تعطیلات آخر هفته به سر می‌برند و نرخ جدیدی برای انس جهانی اعلام نشده قیمت انواع سکه و طلا روند ...

در حالی که بازارهای جهانی در تعطیلات آخر هفته به سر می‌برند و نرخ جدیدی برای انس جهانی اعلام نشده قیمت انواع سکه و طلا روند صعودی به خود گرفته است.

بررسی بازار سکه و طلا نشان از آن دارد که با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، قیمت انواع سکه و طلا نسبت به روز گذشته در بازار داخلی روند صعودی به خود گرفته است.

روز گذشته قیمت انس جهانی در محدوده ۱۲۹۲ دلار در حال نوسان بود که با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی نرخ انس جهانی برای روز جاری بدون تغییر ۱۲۹۲ دلار ارزش گذاری شده است.

با این شرایط هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۴۳۶ هزار و ۳۰۶ تومان ارزش گذاری شده که با توجه به قیمت اعلامی روز گذشته ایسنا از این نوع طلا، طلای خام ۱۸ عیار در هر گرم رشد ۵ هزار و ۸۶ تومانی را تجربه کرده است.

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح جدید با رشد ۸۵ هزار تومانی ۴ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم با رشد ۱۳۰ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، نیم سکه با رشد ۵۰ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان، ربع سکه با رشد ۴۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با رشد ۲۰ هزار تومانی به ارزش ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد با توجه به ثبات قیمت طلا در بازارهای جهانی رشد ارزش ارز در بازار ایران و افزایش تقاضا بر رشد قیمت طلا و سکه تأثیرگذار بوده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها